ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای شیائومی می ۱۱ پرو از چیدمان عجیب دوربین خبر می‌دهد

رندرهای جدیدی پرچمداران سری می 11 شیائومی به اشتراک گذاشته شده است که طراحی پنل پشتی آنها را به خوبی نشان می‌دهد. علاوه بر این، مستندات مربوط به دریافت تاییدیه باتری از «3C» چین، اطلاعاتی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵

رندرهای جدیدی پرچمداران سری می 11 شیائومی به اشتراک گذاشته شده است که طراحی پنل پشتی آنها را به خوبی نشان می‌دهد. علاوه بر این، مستندات مربوط به دریافت تاییدیه باتری از «3C» چین، اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری و فناوری شارژ موبایل‌های جدید ارائه می‌دهد.

باتوجه به رندرهای فاش شده جدید، انتظار می‌رود می 11 با دوربین سه گانه و طراحی ماژول دوربین مربع شکل به بازار عرضه شود.

این در حالی است که احتمالا می 11 پرو با طراحی ماژول دوربین مستطیل شکل و بهره‌مندی از دوربین چهارگانه که یکی از آنها از نوع پریسکوپی خواهد بود،‌ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باتوجه به مستندات منتشر شده، می 11 و نسخه پرو آن به ترتیب از باتری 2390 و 2485  میلی آمپر ساعت بهره خواهند برد. با این وجود، احتمالا این اعداد ظرفیت یکی از باتری‌های این دو گوشی هوشمند را مشخص می‌کند. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد دو عضو جدید خانواده می 11 را با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی به بازار عرضه کند. درنتیجه موبایل‌های جدید نیاز به دو باتری خواهند داشت.

می‌توان اینطور نتیجه گیری کرد که ظرفیت واقعی باتری می 11 شیائومی 4780 میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری نسخه پرو نیز 4970 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

منبع افشا کننده این اطلاعات ادعا می‌کند که با چنین پیکربندی باتری، هر دو گوشی هوشمند این خانواده در وضعیت دشارژ کامل می‌توانند در عرض 35 دقیقه به صورت کامل شارژ شوند.

همزمان با رونمایی چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام، «لی جون» مدیرعامل شیائومی رسما اعلام کرد که پرچمداران سری می 11 از چیپست جدید بهره خواهد برد. با این حساب احتمالا نخستین پرچمدار بازار که با تراشه جدید کوالکام قبل از سال نو میلادی معرفی می‌شود، شیائومی می 11 خواهد بود.

در حالی که شیائومی به طور رسمی تاریخ رونمایی از می 11 را تایید نکرده است؛ گزارش‌های مختلفی خبر از رویداد رونمایی گوشی‌های سری می 11 قبل از پایان سال 2020 یا اوایل ژانویه 2021 می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • MrMojtaba
    MrMojtaba | ۱۸ آذر ۱۳۹۹

    داش اینا رندر نیستن، اینا عکس تیلیغاتی قابه

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۸ آذر ۱۳۹۹

    رتبه اول آینده Antoto

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۱۸ آذر ۱۳۹۹

    از سامسونگ اس ۲۱ عجیب تره؟

مطالب پیشنهادی