ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

روش هوندا برای خرید مدل‌های دست دوم

امروزه بسیاری از سرویس‌ها و خدمات به صورت آنلاین عرضه شده و صاحبان کسب و کارها در تلاش هستند خود را با اینترنت و سایر تکنولوژی‌های نوین همگام کنند. پیش از فراگیر شدن سایت‌های خرید ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

امروزه بسیاری از سرویس‌ها و خدمات به صورت آنلاین عرضه شده و صاحبان کسب و کارها در تلاش هستند خود را با اینترنت و سایر تکنولوژی‌های نوین همگام کنند. پیش از فراگیر شدن سایت‌های خرید و فروش یا شبکه‌های اجتماعی، اگر کسی مایل به خرید اتومبیل بود، باید به نمایندگی‌های رسمی یا نمایشگاه‌ها مراجعه حضوری می‌کرد. اما با راه‌اندازی وبسایت‌های خرید و فروش خودرو این امر تسهیل شده و مشتریان می‌توانند به کمک اینترنت مدلی مناسب با بودجه خود پیدا کنند.

با وجود این، انتخاب و خرید آنلاین معمولا با ریسک‌هایی همراه است. شرکت هوندا برای اینکه خیال مشتریان خود را راحت کند، اخیرا با راه‌اندازی وبسایت HondaCertified.com به یاری آنها شتافته است. این وبسایت بخشی از برنامه HondaTrue Certified محسوب می‌شود.

هوندا

آنطور که هوندا اعلام کرده، در وبسایت مذکور علاوه‌بر مدل‌های دست دوم مورد تایید کمپانی، مدل‌های فاقد تاییدیه نیز به فروش خواهد رسید تا از لحاظ قیمت مشتریان گزینه‌های متنوع‌تری در دسترس داشته باشند.

به گفته دن رودریگز (Dan Rodriguez) مدیر بازاریابی هوندا در آمریکا، شمار زیادی از مشتریان جوان و افرادی که به دنبال خرید اولین خودروی خود هستند، معمولا به سراغ مدل‌های دست دوم می‌روند. وی معتقد است اقدام هوندا فرایندهای مربوطه و انتخاب را برای این دسته ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

خودروساز محبوب و پرطرفدار ژاپنی مدل‌هایی با عمر حداکثر 10 سال را در وبسایت اختصاصی خود به فروش خواهد رساند؛ اگر مدلی هم به خاطر هر گونه ایراد مشمول فراخوان شده باشد، پس از بررسی و رفع عیوب احتمالی به لیست گزینه‌ها اضافه خواهد شد. این شرکت تاکید کرده مشتریان بخش اعظمی از فرایندهای خرید را به طور کاملا دیجیتال انجام خواهند داد.

هوندا ادعا می‌کند نخستین خودروسازی است که وبسایت مخصوص فروش خودروهای کارکرده را راه‌اندازی می‌کند. این در حالی است که چندی پیش فورد نیز از پیاده‌سازی ایده‌ای مشابه خبر داده بود.

گردآوری و انبوه‌سازی داده‌ها و محصولات، به یک تجارت آنلاین فوق‌العاده سودده تبدیل شده است. شرکتی مثل گوگل این کار را در حوزه وب انجام می‌دهد و آمازون در زمینه تجارت الکترونیکی نقش یک غول را دارد! اوبر هم که با ایده سفرهای اشتراکی روز به روز در حال تسخیر بازارهای مختلف است.

در ایالات متحده و در بخش صنعت خودروی این کشور جای خالی مراجع آنلاین برای خرید و فروش خودروها احساس می‌شود. به همین دلیل خودروسازان قصد دارند خود وارد عمل شده و در این حوزه فعالیت کنند. البته بعید به نظر می‌رسد تنها یک خودروساز در این عرصه از بقیه پیشی گرفته و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی