ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

مایکروسافت یک پلتفرم برای مدیریت واکسن کرونا راه‌اندازی کرد

مایکروسافت یک پلتفرم برای مدیریت واکسن کرونا توسعه داده و آن را راه‌اندازی کرده. این پلتفرم برای دولت و مشتریان مراقبت‌های بهداشتی درنظر گرفته شده است. مایکروسافت در یک پست به اهمیت فناوری برای توزیع ایمن و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

مایکروسافت یک پلتفرم برای مدیریت واکسن کرونا توسعه داده و آن را راه‌اندازی کرده. این پلتفرم برای دولت و مشتریان مراقبت‌های بهداشتی درنظر گرفته شده است.

مایکروسافت در یک پست به اهمیت فناوری برای توزیع ایمن و مساوی واکسن کرونا اشاره کرده. شماری از شرکای این کمپانی مانند «Accenture» و «Avanade» در حال کار روی سیستم مدیریت واکسن هستند که از سرویس‌های ابری مایکروسافت استفاده می‌کنند. در آینده نزدیک عرضه واکسن کرونا در ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد، البته بریتانیا با تزریق واکسن به یک شهروند ۹۰ساله، واکسیناسیون را آغاز کرده است.

مایکروسافت و شرکای آن بطور فعال در حال کار با مشتریان برای راه‌حل‌های مدیریت واکسن هستند. این سیستم‌ها عملکردهای مختلفی دارند و از آن‌ها می‌توان برای ثبت نام تامین‌کنندگان و بیماران، برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون، ارائه گزارش، تحلیل و پیش‌بینی وضعیت استفاده کرد.

طبق اعلام این کمپانی، خدمات مشاوره‌ای مایکروسافت (MCS) تا به امروز بیش از ۲۳۰ ماموریت پاسخگویی اضطراری به کووید-۱۹ از ماه مارس سال جاری میلادی در سراسر جهان انجام داده است. MCS راهکار ثبت‌نام و اجرای واکسیناسیون (VRAS) را توسعه داده است.

واکسن کرونا فایزر

همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، از این سیستم می‌توان برای ارزیابی، ثبت‌نام و برنامه‌ریزی جهت توزیع واکسن استفاده کرد. این سیستم می‌تواند پیشرفت ایمن‌سازی جامعه را از طریق انتقال اطلاعات به صورت ایمن با استفاده از استانداردهایی مانند «Health Level Seven» ردیابی کرده و گزارش کند. با این ابزار می‌توان روی تاثیرگذاری یک واکسن خاص نظارت داشت و آن را گزارش کرد.

تعدادی از شرکای مایکروسافت از سرویس‌های ابری این کمپانی برای ارائه پشتیبانی بیشتر برای سیستم‌های مدیریت واکسن استفاده می‌کنند که قادر به همکاری و ادغام با سیستم‌های کنونی ثبت اطلاعات، تحلیل و ارتباطات امن است.

برای مثال «EY» از مایکروسافت آژور، Dynamics 365 به همراه Power BI و پلتفرم Power در راهکار خود برای مدیریت تولید و توزیع واکسن‌ها استفاده می‌کند. شرکت «Mazik Global» راهکار «Vaccine Flow» را با استفاده از اپ‌های Power توسعه داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی