ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

AR Plan 3D
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ AR Plan 3D؛ ترسیم نقشه سه بعدی با دوربین گوشی

شاید بیشترین محبوبیت واقعیت افزوده بین مردم در گرو خدماتش به حوزه سرگرمی بوده، ولی نمی‌شود کاربردهای این تکنولوژی در کارهای جدی را هم نادیده گرفت. حتما می‌دانید که «اندازه‌گیری» یکی از کاربردهای بسیار عالی این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

شاید بیشترین محبوبیت واقعیت افزوده بین مردم در گرو خدماتش به حوزه سرگرمی بوده، ولی نمی‌شود کاربردهای این تکنولوژی در کارهای جدی را هم نادیده گرفت. حتما می‌دانید که «اندازه‌گیری» یکی از کاربردهای بسیار عالی این تکنولوژیست که به لطف پشتیبانی کامل اندروید و iOS حالا به یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن‌های این دو پلتفرم تبدیل شده.

یکی از این اپ‌ها که استفاده بسیار درست و دقیقی از AR برای اندازه‌گیری کرده AR Plan 3D است که در این مقاله با آن آشنا می‌شویم. با داشتن این اپلیکیشن می‌توانید متر را کنار بگذارید، چرا که با اندازه‌گیری دقیق از طریق دوربین گوشی می‌تواند اشیاء مختلف و مکان‌ها (به خصوص فضاهای داخلی آپارتمانی) را به طور دقیق برایتان اندازه‌گیری کند.

از این بهتر، دقیقا در همان لحظه اندازه‌گیری، پلن دو بعدی فضا را هم برایتان ترسیم می‌کند تا در نهایت بتوانید پلن سه بعدی را هم تحویل بگیرید.

AR Plan 3D

دقت اپلیکیشن مطمئنا حیرت‌زده‌تان می‌کند. البته باید به کالیبراسیون دوربین هم توجه داشته باشید. این ویژگی جذاب AR Plan 3D، یعنی متر کردن یک مکان و تبدیل داده‌ها به نقشه‌های دو بعدی و سه بعدی بیشتر از همه برای افرادی کاربرد دارد که قصد بازسازی یک آپارتمان را دارند.

حالا فکر کنید با اندازه‌گیری و گرفتن نقشه از AR Plan 3D چقدر زمان صرفه‌جویی می‌شود و کار جلو می‌افتد. ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن هم جالب توجه هستند. به طور مثال، به غیر از متراژ می‌توانید محیط و ارتفاع اتاق را هم در دو واحد متریک یا امپریال اندازه‌گیری کنید که اطلاعاتش در لحظه به شما داده می‌شوند.

اندازه‌گیری در و پنجره‌ها، تخمین مصالح مورد نیاز برای ساخت و بازسازی یک فضا و در نهایت اشتراک‌گذاری خروجی‌های قابل ویرایش از دیگر قابلیت‌های فوق‌العاده این اپ هستند که آن را به محصولی ارزشمند تبدیل کرده‌اند.

AR Plan 3D به صورت رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای منتشر شده، و روی دو پلتفرم آی او اس و اندروید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. اما باید توجه کنید که در نسخه رایگان امکان دانلود نقشه‌های ترسیم شده را ندارید و برای این کار باید حق اشتراک بپردازید.

ARPlan 3D

ARPlan 3D

سازنده: GRYMALA قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 38.6 / 24 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sepehr_Mg
    Sepehr_Mg | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    عالی

  • پژمان لطیفی
    پژمان لطیفی | ۹ دی ۱۳۹۹

    چجوری پرداخت درون برنامه ای داشته باشیم

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۷ آذر ۱۳۹۹

    چرا واسه گوشی من کار نمیکنه، داخل اپ روی گزینه + میزنم ارور میده قبلش خدمات گوگل پلی مجازی هم دانلود کردم ولی باز نشد، گوشیم ردمی نوت ۸ پرو هست

  • valips
    valips | ۲۶ آذر ۱۳۹۹

    ضمن خسته نباشید خدمت تیم دیجیاتو، پیشنهاد میکنم خبر شکست کانال ۲۰ هزار دلار توسط بیت کوین رو پوشش بدید!

مطالب پیشنهادی