ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ رونالدو در زمین گارنا

این هفته برای طرفداران کنسولی بازی Cyberpunk 2077 هفته‌ی خوبی نبود چرا که سونی اعلام کرد بازی سایبرپانک را به دلیل مشکلات فراوانش از فروشگاه پلی‌استیشن حذف خواهد کرد اما طرفداران موبایلی این بازی هفته‌ی بهتری ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

این هفته برای طرفداران کنسولی بازی Cyberpunk 2077 هفته‌ی خوبی نبود چرا که سونی اعلام کرد بازی سایبرپانک را به دلیل مشکلات فراوانش از فروشگاه پلی‌استیشن حذف خواهد کرد اما طرفداران موبایلی این بازی هفته‌ی بهتری داشتند چون Stadia اعلام کرد که به دلیل تقاضای بیش از حد، مجبور است عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی را متوقف کند و صرفا کسانی می‌توانند بازی را تجربه کنند که آن را خریده باشند.cyberpunk 2077

این مسئله نشان می‌دهد که سایبرپانک ۲۰۷۷ در بین بازیکنان موبایلی به محبوبیت رسیده است. البته بخشی از مشکلات بازیکنان هم به محدودیت‌های سخت‌افزاری برمی‌گردد و با توجه به این که سرویس گوگل استادیا فقط به اینترنت پرسرعت نیاز دارد فعلا رضایت کاربران این سرویس بیشتر از بقیه‌ی پلتفرم‌ها است.

cookie run kingdom

در ابتدای هفته،‌ بازی جدیدی از سری کوکی ران با نام Cookie Run: Kingdom برای پیش ثبت‌نام روی گوگل‌پلی و اپ‌استور قرار گرفت که انتظار می‌رفت به محبوبیت برسد اما راستش را بخواهید کسی انتظارش را نداشت که تعداد افرادی که در پیش ثبت نام شرکت می‌کنند در طی یک هفته به یک میلیون نفر برسد. بازی احتمالا در هفته‌ی اول بهمن منتشر می‌شود و تا  آن زمان باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا با شروع بازی این یک میلیون نفر ناامید می‌شوند یا خوشحال.

identity V

در همین هفته NetEase Games هم اعلام کرد که بازی محبوب Identity V در طی یک کراس‌اور با انیمه‌ی «The Promised Neverland» یا «ناکجا آباد موعود» وارد همکاری می‌شود و شخصیت «Emma» هم در تریلر این همکاری حضور دارد. با توجه به توانایی کاراکتر اما در خواندن کد مورس، حدس و گمان‌هایی هم درباره‌ی فعالیت‌هایی مثل کشف کد و معنی کردنش وجود دارد که نشان می‌دهد باید منتظر خبرهای هیجان‌انگیزتری باشیم.

genshin impact update

گنشین ایمپکت که امسال جوایز زیادی به دست آورد و به عنوان بهترین بازی سال در گوگل‌پلی هم انتخاب شد، اعلام کرد که چهارشنبه‌ی هفته‌ی آتی آپدیت بازی را منتشر می‌کند. این آپدیت شامل دو کاراکتر جدید پنج ستاره و یک نقشه‌ی جدید با ظاهر زمستانی است و با یک ایونت داستانی هم همراه است که در طی آن بازیکنان باید به جستجوی یک شمشیر قدرتمند بروند و آن را به دست بیاورند.

chrono garena

بعد از این که خبردار شدیم قرار است در آپدیت جدید بازی Garena Free Fire کاراکتر کریستیانو رونالدو با اسم «Chrono» به بازی اضافه شود، حالا اعلام شده که یک ایونت مخصوص هم برای این کاراکتر برگزار خواهد شد که هر روز تعدادی وظیفه‌ی مخصوص برای بازیکن معین می‌شود تا با انجام دادن آن‌ها به پیش بردن عملیات این کاراکتر کمک کند. این آپدیت که فردا منتشر می‌شود دو Mode جدید را هم به بازی اضافه خواهد کرد که شامل حالت Cosmic Racer و The Chosen One خواهد بود.

در مود Cosmic Racer باید به تنهایی یا به عنوان عضوی از یک تیم دونفره وارد بازی شوید که یک نفر کنترل وسیله‌ی نقلیه را به عهده می‌گیرد و یک نفر هم به دشمنان شلیک می‌کند تا وقتی که تنها تیمی باشید که از بین ۱۵ تیم، زنده می‌ماند. در حالت The Chosen One هم دو تیم چهارنفره در مقابل هم قرار می‌گیرند؛‌ حذف هر نفر از تیم رقیب یک امتیاز دارد و هر تیمی که زودتر به امتیاز ۴۰ برسد برنده‌ی رقابت است.

Foragerبازی forager

  • بازی آنلاین ‌و آفلاین است

معرفی بازی‌های این هفته را با Forager آغاز می‌کنیم که آخرین محصول بازی‌سازان Humble Bundle است. بازی Forager از نوع جهان‌باز است و محور اصلی بازی هم ساختن و تلاش برای زنده ماندن است. بازی ماه قبل برای کاربران iOS منتشر شد و حالا نسخه‌ی اندروید هم عرضه شده است تا بازیکنان این پلتفرم هم بتوانند با کشف و جستجو در جهان اطرافشان سعی کنند قطعات به درد بخور را جمع کنند و چیزهایی بسازند که کمکشان می‌کند زنده بمانند.

Forager‏

Forager‏

سازنده: Humble Bundle, Inc. قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 154.6/128 مگابایت زبان:

Moon Raidermoon raider

  • بازی آفلاین است

دنیای بزرگ پلتفرمرها که هر روز هم بزرگ‌تر می‌شود این هفته میزبان بازیMoon Raider بود که طراحی دوبعدی دارد و ما را با خود به غارهای زیرزمینی می‌برد تا گنجینه‌های پنهان را به دست بیاوریم. بازی ظاهر ساده‌ای دارد اما از نظر گیم‌پلی بسیار خوب طراحی شده و سطح سختی‌اش واقعا چالش برانگیز است پس اگر به دنبال یک پلتفرمر ساده هستید که آسان نباشد حتما امتحانش کنید.

Moon Raider‏

Moon Raider‏

سازنده: Crescent Moon Games LLC قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 645.9/74 مگابایت زبان:

Warhammer 40,000: Dakka SquadronWarhammer 40,000: Dakka Squadron

  • بازی آفلاین است

درست است که تعداد بازی‌های Warhammer دیگر از دستمان در رفته اما انتشار آخرین بازی این عنوان نشان می‌دهد هنوز بارقه‌هایی از امید وجود دارد. بازی Warhammer 40,000: Dakka Squadron دست از تکرار مکررات برداشته و ترکیبی از توانایی پرواز و نشانه‌گیری و شلیک را به کار گرفته تا تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکنان فراهم کند. بازی کاملا ارزش امتحان کردن را دارد اما متاسفانه فعلا فقط در پلتفرم اندروید در دسترس است.

Warhammer 40,000: Dakka Squadron‏

Warhammer 40,000: Dakka Squadron‏

سازنده: Phosphor Games Studio قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1500 مگابایت زبان:

Not Chessnot chess

  • بازی آفلاین است

اخیرا نتفلیکس یک مینی سریال به نام «The Queen's Gambit» منتشر کرد که رکورد بیننده‌های این سروریس را شکست و شدیدا علاقه به شطرنج را افزایش داد، به همین مناسبت بازی Not Chess که به تازگی منتشر شده هم در لیست بازی‌های این هفته قرار گرفت. گیم‌پلی Not Chess ترکیبی هوشمندانه از قوانین شطرنج و پازل است به شکلی که شما باید با جابجا کردن مهره‌های شطرنج، پازلی که در اختیارتان گذاشته می‌شود را حل کنید. اگر دوست دارید حرکات شطرنج را یاد بگیرید و گریزی هم به حل پازل بزنید، بازی Not Chess می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

Not Chess‏

Not Chess‏

سازنده: Tepes Ovidiu قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 34.5/21 مگابایت زبان:

Sleepy SquaresSleepy Squares

  • بازی آفلاین است

بازی‌های کژوال همیشه طرفداران پر و پا قرص خودشان را دارند که از جذابیت در عین سادگی لذت می‌برند؛‌ چیزی که در بازی Sleepy Squares هم به خوبی دیده می‌شود. قوانین بازی شبیه به ۲۰۴۸ معروف است منتها این بار به جای افزایش عددها، تعداد چشم‌های مکعب‌های موجود در بازی زیاد می‌شود البته بازی مودهای جالب و فراوانی دارد که باعث می‌شود تنوع و جذابیت آن حفظ شود و به همین واسطه می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را در بازی نگه دارد.

Sleepy Squares‏

Sleepy Squares‏

سازنده: BOMBCHOMP LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192.8/29 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۸ آذر ۱۳۹۹

    هفت سنگ این هفته به دلیل بازی های جذاب آفلاین که بسیار فوق العاده بود حیفم اومد تشکر نکنم .
    بسیار ممنونم ? ?

مطالب پیشنهادی