ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فناوری ساید بای ساید در یخچال‌ها چه مزایایی دارد؟

ساید بای ساید فناوری به کار رفته در همان یخچال‌های عریض و بزرگی است که قسمت‌های فریزر و یخچال آنها توسط خطی عمودی از هم جدا شده است. شیوه طراحی این نوع یخچال‌ها به صورت ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

ساید بای ساید فناوری به کار رفته در همان یخچال‌های عریض و بزرگی است که قسمت‌های فریزر و یخچال آنها توسط خطی عمودی از هم جدا شده است. شیوه طراحی این نوع یخچال‌ها به صورت دو قلو است و در آنها از تکنولوژی‌های خاصی استفاده شده؛ برای مثال در برخی از یخچال‌های ساید بای ساید به جای جداسازی عمودی بدنه، از تکنولوژی دیگری مثل دور این دور (Door In Door) استفاده می‌شود. برای آشنایی با انواع فناوری ساید بای ساید و مزایایی آنها با ادامه مطلب همراه شوید.

یخچال‌ها، سبک زندگی ما را متحول کردند

اگر به گذشته‌های نه چندان دور برگردیم، می‌توانیم زمانی را تصور کنیم که در آن‌ها مردم عادی برای نگهداری مواد غذایی خود با مشکلات متعددی روبرو بودند و سعی می‌کردند با استفاده از یخ‌ یا روش‌های دیگر غذاهایشان را برای مدت طولانی حفظ کنند اما همانطور که حدس می‌زنید، این کار همیشه پاسخگوی نیاز آن‌ها نبود و در اکثر مواقع با انبوهی غذای فاسد شده به واسطه عدم وجود سرما روبرو بودند.

اولین یخچال در سال 1834 میلادی توسط یک مخترع آمریکایی ساخته شد. این وسیله شگفت انگیز به سرعت طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد و روز به روز با کمک صنعت گران پیشرفته تر شد. با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری‌های جدید به صنعت، قابلیت‌های مختلفی به انواع لوازم خانگی از جمله یخچال اضافه شد.

این موضوع باعث شد که اکثر شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی با بهبود عمق تولید خود قادر باشند یخچال فریزرهای پیشرفته‌ای تولید کنند که در اوج زیبایی، بسیار خاص جلوه کنند. یکی از این تکنولوژی‌های محبوب به کار رفته در تولید یخچال فریزرهای امروزی که بسیار پرکاربرد و جذاب تلقی می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد، ساید بای ساید است. این تکنولوژی می‌تواند در جلوگیری از هدر رفتن انرژی و صرفه جویی در آن بسیار پرکاربرد تلقی شوند.

چرا تکنولوژی یخچال‌های ساید بای ساید محبوب شد؟

این تکنولوژی با صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد یک فضای کمتر برای استفاده همزمان از یخچال و فریزر به سرعت در میان مردم محبوب شد و در میان آن‌ها مورد استفاده قرار گرفت. شما با کمک این نوع یخچال‌ها می‌توانید بدون خرید یا نگهداری دو وسیله جداگانه، مواد غذایی خود را در حجم بیشتری نگهداری کنید.

این نوع یخچال‌ها با ایجاد حس مدرنیته در مصرف کنندگان و زیبایی بخشی به محیط آشپزخانه، می‌توانند فضای وسیعی برای نگهداری از غذاها را ایجاد کنند. البته شکل‌های مختلفی از یخچال‌های ساید بای ساید در بازار وجود دارند که همه آن‌ها مورد قبول عمومی قرار نگرفتند و با توجه به نیاز خود می‌توانید از میان آن‌ها یک گزینه برای خرید را انتخاب کنید.

هر جا که خانه‌ای باشد، یخچال هم است

استفاده از یخچال‌ها به قدری این روزها باب شده ‌است که می‌توان با جرات گفت، هرجا خانه‌ای باشد، یخچالی هم است. بدون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، چای ساز، تلویزیون و … می‌توان زندگی کرد، اما بدون یخچال مشکلات فراوانی برای سبک زندگی ما بوجود می‌آید که حتی نمی‌توان آن را تصور کرد.

باتوجه به ضروری بودن خرید یخچال برای زندگی، بهتر است که شما هم برای خرید یخچال به فکر استفاده از یخچال‌های ساید باید ساید باشید. یخچال‌های زیبا، جادار و مطمئنی که دارای مزیت‌های فروانی برای مصرف کنندگان هستند. از جمله مزیت‌های بی‌شمار یخچال‌های ساید بای ساید، استفاده از موتورهای کم مصرف اینورتر، لامپ‌های کم مصرف ال ای دی برای تامین روشنایی فضای داخلی، داشتن فضاهای خاص نگهداری میوه و سبزی، مجهز بودن به یخ ساز و آبریز روی بدنه است.

برخی از این نوع یخچال‌ها همچنین دارای کنترل پنل لمسی، فیلترهای بهداشتی قدرتمند برای از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌ها و … نیز هستند. نکته قابل توجهی که بعد از آشنایی با این نوع تکنولوژی باید با آن سر و کار داشته باشید، این است که خرید کدام یخچال ساید با ساید می‌تواند برای شما به صرفه‌تر باشد و مزایای بیشتری به همراه آورد؟

اسنوا پرچم دار لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه

گروه صنعتی اسنوا به عنوان صنعت پیشران این حوزه با بومی سازی لوازم خانگی و بهبود عمق تولید خود قادر به ساخت دستگاه‌های ساید بای ساید بی‌شماری است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سطح فناوری اسنوا در این حوزه در واقع توان ملی را در ساخت دستگاه‌های فناوری محور نشان می‌دهد و باعث شده که شاهد حضور این گروه صنعتی در بازارهای جهانی باشیم.

نظر شما در این زمینه چیست؟ شما کدام برند یا گروه صنعتی تولید کننده لوازم خانگی و یخچال‌های ساید بای ساید را انتخاب می‌کنید؟ دلیل شما در این رابطه چیست؟ دیدگاه‌ها و سوالات خود در این زمینه را با ما و دیگر مخاطبان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    چرا ننوشتید از اسنوا پول گرفتیم تبلیغات کنیم، اینهمه توضیحات نوشتید به جاش

  • آریا
    آریا | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    ساید بای ساید فناوری نیست
    یک نوع طراحی یخچاله
    بهش نمیگن فناوری

  • بنده خدای سبحان
    بنده خدای سبحان | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    راستشو بخواهید ما یه یخچال کوچیک داریم که همون هم همیشه خالیه. خیلی وقته نمیشه با میوه پرش کرد خیلی وقته گوشتی نیست بخواهیم تو فریزر بزاریم. بر فرض اگر هم بتونیم چنین چیزی بخریم چی بزاریم توش؟؟؟

مطالب پیشنهادی