ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از آیفون ۱۲ نوبت به شیائومی می ۱۱ رسید: تایید حذف شارژر از جعبه پرچمدار چینی

شیائومی می ۱۱ چند روز دیگر معرفی می‌شود و حالا طبق اعلام رسمی این کمپانی چینی، خریداران نباید منتظر وجود شارژر درون جعبه این پرچمدار باشند. دیروز تصویری از جعبه شیائومی می ۱۱ منتشر شد که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ دی ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

شیائومی می ۱۱ چند روز دیگر معرفی می‌شود و حالا طبق اعلام رسمی این کمپانی چینی، خریداران نباید منتظر وجود شارژر درون جعبه این پرچمدار باشند.

دیروز تصویری از جعبه شیائومی می ۱۱ منتشر شد که از ابعاد مشابه با جعبه آیفون ۱۲ خبر می‌داد. همین موضوع باعث شد بسیاری به حذف آداپتور از جعبه این دستگاه اشاره کنند که البته دیگر در حد یک حدس نیست و مورد تایید قرار گرفته. شیائومی با انتشار یک ویدیوی کوتاه از جعبه پرچمدار آینده خود، از حذف شارژر از آن برای محافظت از محیط زیست خبر داده است.

این کمپانی ادعا کرده که در حال حاضر بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند دارای شارژر هستند و به همین دلیل عرضه می ۱۱ همراه با شارژر به محیط زیست آسیب وارد می‌کند. در حالی که بسیاری از مشتریان شاید نظر یکسانی با این شرکت چینی نداشته باشند، شیائومی در این مسیر گام برمی‌دارد تا به گفته خود به محیط زیست کمک کند.

اپل همزمان با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از حذف آداپتور و هدفون از جعبه آن‌ها خبر داد که واکنش شرکت‌هایی مانند شیائومی و سامسونگ را در پی داشت. حالا شیائومی می ۱۱ بدون شارژر از راه می‌رسد و سامسونگ هم به احتمال زیاد پرچمدارهای آینده خود را بدون آداپتور وارد بازار می‌کند.

شیائومی می ۱۱

در هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی مبنی بر حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 منتشر شده و سامسونگ هم به تازگی یک پست فیسبوکی که به اپل به علت عدم وجود شارژر در جعبه آیفون ۱۲ کنایه می‌زد را حذف کرده. تمام این موارد نشان می‌دهد که سامسونگ هم می‌خواهد کاربران پرچمدارهای آینده خود را از وجود شارژر در جعبه محروم کند، البته هنوز به صورت رسمی چنین موضوعی تایید نشده است.

این اولین باری نیست که شرکت‌ها به اپل طعنه می‌زنند و پس از مدتی خود آن‌ها به اپل ملحق می‌شوند. در گذشته اپل با معرفی آیفون ۷ تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون از گوشی‌های خود گرفت و سازندگان مختلف هم پس از کنایه به اپل، در این مسیر گام برداشتند.

شیائومی می ۱۱ در تاریخ ۸ دی ماه به صورت رسمی معرفی می‌شود و این کمپانی درباره تصمیم اخیر خود بیشتر توضیح خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • amir.m.2080
    amir.m.2080 | ۱ بهمن ۱۳۹۹

    حذف شارژر ایده ی غير منطقی‌ هستش

  • Rayanlap
    Rayanlap | ۹ دی ۱۳۹۹

    بابا ما شیامی رو مثال میزدیم و باهاش اپل رو مسخره میکردیم.فقط بدبختانه به قول کاربر آریا همه از اپل یادمیگیرن

  • Amir
    Amir | ۸ دی ۱۳۹۹

    شیائومی از 2012 گوشی بدون هدفون زده، شارژرم حذف کرد، فقط مونده کابل شارژش...یاده سایپا و زه ضربه گیر افتادم ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی