ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

چالش جدید برای مدل 2021 شورولت کوروت؛ عدم قطعات کافی برای تولید

عرضه مدل 2020 شورولت کوروت با چالش های بسیار زیادی همراه بود و طبق وعده شورولت مدل 2021 با سرعت بیشتری از خط تولید خارج خواهد شد و به دست مشتریان این شرکت خواهد رسید. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۷ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

عرضه مدل 2020 شورولت کوروت با چالش های بسیار زیادی همراه بود و طبق وعده شورولت مدل 2021 با سرعت بیشتری از خط تولید خارج خواهد شد و به دست مشتریان این شرکت خواهد رسید. در حال حاضر کوروت در خط تولید Bowling Green کنتاکی آمریکا تولید می‌شود، با این وجود از همین حالا شرکت شورولت اعلام کرده که با کمبود قطعه مواجه است و احتمالا این شرکت نتواند در ابتدای سال 2021 انتظارات مشتریان را برآورده کند.

یکی از قطعاتی که از فهرست لوازم جانبی شورولت کوروت حذف شده است رکاب درب که بر روی آن نام کوروت حک شده که دارای چراغ LED است و در شب روشن می‌شود. دلیل اصلی حذف این قطعه بحران ویروس کرونا برای تولید کنندگان قطعه سازی عنوان شده است. همچنین رنگ کاملا جدید خاکستری مجهز به نوارهای زرد رنگ که از مدل مسابقه‌ای شورلت کوروت به عاریت گرفته شده است احتمالا به صورت محدود عرضه شود.

با وجود این که شورلت نتوانست اکثر سفارشات سال 2020 را پوشش دهد و بخش عظیمی از سفارشات قرار است در سال 2021 به دست مشتریان برسد اما شورلت چندان رغبتی برای تغییر زنجیره تامین قطعات خود انجام نداده است و دلیل اصلی آن خریداران کوروت ها هستند.

با معرفی نسل جدید کوروت که با کد C8 خوانده می‌شود میانگین سنی خریداران کوروت در حدود 61 سال بود.

گرچه با تغییر آرایش فنی و انتقال قوای محرکه به عقب این رقم پایین تر آماده است اما اکثر خریداران کوروت را افراد مسن تشکیل می‌دهند. برچسب قیمت پایه مدل کوپه برابر با 59.995 دلار است اما با انتخاب تجهیزات و بسته‌های جداگانه این رقم به سرعت افزایش پیدا می کند.

در حال حاضر بسته Z51 و بالابر تعلیق تعلیق جلو به ترتیب برابر با 5995 و 1995 دلار قیمت دارد و با انتخاب چند آپشن تکمیلی دیگر کوروت کوپه شما به راحتی قیمتی در حدود 70 تا 80 هزار دلار پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی