ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا کمتر از دو ماه دیگر معرفی می‌شود

حالا که شیائومی از گوشی می ۱۱ رونمایی کرده، شاهد انتشار اطلاعات درباره نسخه پرو آن هستیم. ظاهرا گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در اواسط فوریه یعنی کمتر از دو ماه دیگر از راه می‌رسد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

حالا که شیائومی از گوشی می ۱۱ رونمایی کرده، شاهد انتشار اطلاعات درباره نسخه پرو آن هستیم. ظاهرا گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در اواسط فوریه یعنی کمتر از دو ماه دیگر از راه می‌رسد.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در اواسط فوریه ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. این منبع اشاره‌ای به تاریخ دقیق رونمایی از این محصول نکرده، اما انتظار دارد که شیائومی آن را به دوربین تله فوتو مجهز شده، ویژگی که نسخه استاندارد این گوشی از آن محروم است.

شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا به دوربین اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که عملکرد بالاتری نسبت به دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی مدل استاندارد خواهد داشت. انتظار می‌رود مشخصات نمایشگر این محصولات یکسان باشد و با یک صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مواجه شویم.

دیروز شیائومی در مراسمی از گوشی می ۱۱ به صورت رسمی رونمایی کرد، با این حال به تازگی ویدیوی کالبدشکافی آن منتشر شده است. این دستگاه از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن +QHD و تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. صفحه نمایش این پرچمدار از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی برابر ۱۵۰۰ نیت دارد.

شیائومی می ۱۱ پرو

علاوه بر نمایشگر، این احتمال وجود دارد که می ۱۱ پرو مانند نسخه استاندارد دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال باشد. در حالی که می ۱۱ از یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، ظاهرا مدل پرو به باتری کوچکتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود، البته همچنان از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی برای می ۱۱ پرو چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را درنظر می‌گیرد و به احتمال زیاد مانند می ۱۱ از نظر شارژر آن را در دو نسخه روانه بازار خواهد کرد. یکی از نسخه‌های می ۱۱ فاقد شارژر درون جعبه است و مدل دیگر به همراه یک شارژر ۵۵ واتی به فروش می‌رسد که البته قیمت هردو یکسان است و کاربر نباید هزینه بیشتری پرداخت کند. پرچمدار آینده شیائومی با رابط کاربری MIUI 12.5 از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی