ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI از مانیتور گیمینگ Optix G242 با پنل ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد

MSI از مانیتور گیمینگ جدید خود به نام Optix G242 مخصوص مسابقات eSports رونمایی کرد. از جالب‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، رزولوشن Full HD و زمان پاسخ دهی ۱ میلی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

MSI از مانیتور گیمینگ جدید خود به نام Optix G242 مخصوص مسابقات eSports رونمایی کرد. از جالب‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، رزولوشن Full HD و زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه اشاره کرد.

MSI می‌گوید مانیتور Optix G24 گزینه‌ای مناسب برای مسابقات eSports است چرا که علاوه بر نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتز، زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه را ارائه می‌کند که تا حد زیادی مشکل اسکرین ترینگ را از بین می‌برد.

مانیتور Optix G242 eSports به پنل ۲۳.۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. این محصول از طراحی تقریباً بدون فریم برخوردار است و به غیر از چانه نسبتاً باریک زیر پنل حاشیه مزاحم دیگری در اطراف نمایشگر به چشم نمی‌خورد، بنابراین گزینه‌ای مناسب برای سیستم‌های چند مانیتور خواهد بود.

مانیتور مورد بحث از پنل IPS استفاده کرده و زاویه دید عریض تا حداکثر ۱۷۸ درجه افقی و عمودی را ارائه می‌کند از اینرو دست کاربر برای چینش آن در سیستم چند نمایشگره باز خواهد بود. این محصول همچنین ۹۴.۶ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۲۷.۷ درصد از گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی های این مانیتور می توان به سازگاری با NVIDIA G-Sync و قابلیت آنتی‌فلیکر و کاهش نور آبی اشاره کرد.

MSI با وجود رونمایی رسمی از مانیتور Optix G242 eSports قیمت آن را اعلام نکرده است. البته این محصول در سایتی به نام BH Photo and Video با قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار برای پیش خرید قرار گرفته و به زودی روانه بازار خواهد شد. این سازنده ماه قبل از سه مانیتور جدید از خانواده PRO MP242 با پنل IPS در سایز ۲۳.۸ اینچ و رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی