ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جرمی کلارکسون با اعلام نتیجه آزمایش کرونا، از تولید قسمت جدید گرند تور خبر داد

جرمی کلارکسون خبرنگار و مجری محبوب جهان خودرو، اخیرا پستی را در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرده که از منفی بودن تست کووید-19 وی حکایت دارد. کیتی که کلارکسون برای آزمایش استفاده کرده ساخت کمپانی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

جرمی کلارکسون خبرنگار و مجری محبوب جهان خودرو، اخیرا پستی را در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرده که از منفی بودن تست کووید-19 وی حکایت دارد. کیتی که کلارکسون برای آزمایش استفاده کرده ساخت کمپانی مداکیت (Medakit) است. در این کیت وجود یک خط نشان‌دهنده نتیجه منفی و وجود دو خط نشان‌دهنده مثبت بودن آزمایش آست.

اما نکته تامل‌برانگیز اینکه کیت مداکیت در عرض تنها 15 دقیقه نتیجه تست کووید-19 را مشخص می‌کند، حال چرا کلارکسون به چنین زمان کوتاهی برای مشخص شدن نتیجه نیاز داشته، فعلا مشخص نیست.

ماجرا وقتی جالب می‌شود که کپشن «Let’s rock» (معادل اصلاح عامیانه بریم بترکونیم) را در پست جرمی ببینیم. با توجه به این کپشن و تست کووید-19 برخی پیش‌بینی می‌کنند کلارکسون در حال آماده شدن برای ادامه همکاری با مجموعه گرند تور و ساخت یک قسمت ویژه دیگر از این مستند پرطرفدار است. گفته می‌شود این قسمت در اسکاتلند فیلمبرداری خواهد شد.

البته شاید بدانید کلارکسون با مجموعه‌های دیگری از جمله «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» (Who Wants To Be A Millionaire) نیز همکاری می‌کند، به همین خاطر برخی معنقدند شاید او در حال آماده‌سازی برای حضور در یکی از این برنامه‌هاست. اما از آنجایی که ساخت این مجموعه‌ها به پایان رسیده، احتمال قوی‌تر شروع فیلمبرداری قسمتی جدید از گرند تور و ادامه همکاری جرمی با تیم تولیدکننده این مستند جذاب است.

جرمی کلارکسون

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های آتی چه خبرهایی در مورد گرند تور به گوش خواهد رسید. اما شاید از پست اینستاگرامی کلارکسون بتوان اینگونه نتیجه گرفت زمان انتظار برای قسمت بعدی این مجموعه، به اندازه انتظار طولانی مدتی که برای قسمت ویژه A Massive Hunt داشتیم، نخواهد بود.

بد نیست اشاره کنیم A Massive Hunt تازه‌ترین قسمت ویژه گرند تور 17 دسامبر پخش شد. در این قسمت کلارکسون، می و هموند به دنبال کشف گنج راهی ماداگاسکار شده و همچون همیشه اتفاقات جالبی را رقم می‌زنند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • best
    best | ۱۳ دی ۱۳۹۹

    عالیه عاشق این سه تا مجری هستم در دنیا نظیر ندارن انشالله همیشه سالم باشن و مارو با مستند های خوبشون خوشحال کنن ???

    • fayyaz.saeed
      fayyaz.saeed | ۱۳ دی ۱۳۹۹

      از سالم بودنشون گذشته دیگه. جرمی شده شبیه کامیون‌های جنگ جهانی

      • best
        best | ۱۴ دی ۱۳۹۹

        بله میدونم به همین خاطر بود بی بی سی به سلامت کردش و بهانش سرغذا و بحث با تهیه کننده انداخت الانم مریض هست ولی با پولی که از مستند ها در میاد و پولی که الان میگیره خوشو به بهترین دکترا میرسونه و تا جایی که بتونن سر پا نگهش میدارن. و بعد چند مدت که از بی بی سی اومد بیرون اونا گفتن برگرد ولی گفت بوجه شما برای کارای ما کمه و حالشونو گرفت الان بی بی سی هست و یه برنامه بدرد نخور وهر روز با یه مجری جدید

مطالب پیشنهادی