ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فرماندار تهران: صدور مجوز آنلاین تردد بین شهری و استانی آغاز می‌شود

در پی اعمال محدودیت های کرونایی مخصوصا محدودیت های مربوط به تردد خودرو های بین شهری و بین استانی برای کنترل کرونا و اینکه تنها با دریافت مجوز خودرو ها می توانند ترد بین استانی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۰

در پی اعمال محدودیت های کرونایی مخصوصا محدودیت های مربوط به تردد خودرو های بین شهری و بین استانی برای کنترل کرونا و اینکه تنها با دریافت مجوز خودرو ها می توانند ترد بین استانی داشته باشند اکنون برای تسهیل کار مسافرین و پیشگیری از کرونا امکار این امر به صورت آنلاین فراهم شده است.

«عیسی فرهادی» فرماندار تهران با اشاره به این مساله که متقاضیان سفر به شهرستان‌ها ازدیاد پیدا کرده‌اند، اعلام کرد که آنها قصد دارند این روند را به صورت آنلاین ایجاد کنند: «شهروندان در موارد ضروری برای تردد بین استانی سبب تجمع در مقابل فرمانداری تهران شده بود که فاصله‌گذاری‌ اجتماعی را کاهش می‌داد.»

او درباره چگونگی و شرایط دریافت مجوز تردد بین شهری اعلام کرده: «متقاضیان واجد شرایط حتما باید در سامانه ایجاد شده، موضوع بیماری، کشاورزی، کارخانه و صنعت، پخش داروخانه‌ها و مواد غذایی ثبت شود تا مجوز تردد داده شود.» به گفته فرهادی از روز سه‌شنبه متقاضیان واجد شرایط برای سفر به شهرستان‌های خارج از استان تهران می‌توانند به سامانه مراجعه کنند.

صدورمجوز‌های مذکور از روز شنبه سیزدهم دی ماه تا سه شنبه مورخ شانزدهم دی ماه متوقف شده است تا با بالا آمدن سامانه، صدور مجوزهای به صورت برخط از سر گفته شود. گفتنیست بر اساس گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران،  اگر کسی به تذکرات توجهی نکند و بخواهد تردد بین استانی را بدون مجوز انجام دهد با جریمه نقدی مواجه خواهد شد  که در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

بنا به گفته فرهادی آدرس سایت مذکور و نحوه درخواست و شرایط مجوز نیز متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید. به باور فرهادی کاهش میزان بستری و فوتی‌های کرونایی در نتیجه محدودیت‌های اعمال شده و تعامل شهروندان حاصل شده، است: «از این‌رو باید این روند استمرار پیدا کند تا دستاوردهای موجود حفظ شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mrmoghari
    mrmoghari | ۱۳ دی ۱۳۹۹

    نون دونیه. برای کرونا میبندن بعد پول میگیرن باز میکنن

    • سونیا پارسی
      سونیا پارسی | ۱۳ دی ۱۳۹۹

      این از معجزه های ارباب وعده هاست?

    • Sae77
      Sae77 | ۱۵ دی ۱۳۹۹

      جدا از صفی که تشکیل شده بود جالبتر این هست که صدا سیما گزارش تهیه میکنه و به مردم توصیه میکنه اگر کار ضروری دارن با اتوبوس و قطار سفر کنن!!! جدیدا اتوبوس با 20 نفر مسافر از ماشین شخصی در برابر کرونا ایمنتر شده.

مطالب پیشنهادی