ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش قیمت بیت کوین
تکنولوژی

دلیل افزایش قیمت بیت کوین چیست؟

بیت کوین همان رمزارزی است که اوایل وارد شدن به بازار هیچکس به آن اعتماد نداشت. در آن زمان شما می‌توانستید با ۱۰ هزار واحد بیت کوین یک پیتزا بخرید. فراز و نشیب بیت کوین ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

بیت کوین همان رمزارزی است که اوایل وارد شدن به بازار هیچکس به آن اعتماد نداشت. در آن زمان شما می‌توانستید با ۱۰ هزار واحد بیت کوین یک پیتزا بخرید. فراز و نشیب بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی طی سال‌های گذشته توجه بسیاری از کاربران و اقتصاددانان را به خود جلب کرده. بیت کوین سال ۲۰۱۷ یک افزایش قیمت بی‌سابقه را تجربه کرد. ارزش هر واحد این رمزارز به ۱۹۸۷۳ دلار رسید! البته این روند ادامه پیدا نکرد و خیلی سریع ارزش بیت کوین سقوط کرد. اواخر سال ۲۰۲۰ و در حالی که جهان بخاطر شیوع کووید-۱۹ با رکود اقتصادی مواجه بود، باز هم افزایش قیمت بیت کوین آغاز شد. روندی که همچنان ادامه دارد و این سوال را به وجود آورده که چه دلایلی در افزایش قیمت بیت کوین موثرند؟

تماشای ویدیو از آپارات:

تماشای ویدیو از یوتیوب:

سال ۲۰۱۷ اگر ارزش بیت کوین افزایش پیدا کرد بخاطر سرمایه‌گذاری افرادی بود که به آینده تکنولوژی امیدوار بودند. اما این روزها وضعیت تغییر کرده و کمپانی‌های بزرگی مانند Paypal روی بازار بیت‌ کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. کاربران آمریکایی می‌توانند از سرویس Paypal بیت کوین خرید و فروش کنند یا حتی هزینه خریدهایشان را با استفاده از بیت کوین بپردازند. البته Paypal‌ تنها سرویسی نیست که به بیت کوین روی خوش نشان داده. Robinhood و Cash App نیز از فرصت استفاده کرده‌اند و وارد دنیای بیت کوین شده‌اند.

در حال حاضر بیت کوین با ارزش بازار بیشتر از ۵۷۰ میلیارد دلار به بزرگ‌ترین سرویس مالی جهان تبدیل شده. پیش‌بینی‌ها نیز حاکی از این هستند که ارزش بازار بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به بیشتر از ۱ تریلیون دلار می‌رسد. تاکنون بیشتر سوال‌ها درخصوص این رمزارز پاسخ داده شده‌اند. اما همچنان دلایل موثر روی افزایش قیمت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا روند صعودی قیمت بیت کوین و عوامل موثر روی افزایش قیمت آن از سال ۲۰۱۷ تا کنون را بررسی کنیم. ویدیو را حتما تا انتها تماشا کنید و نظرات و پیشبینی‌هایتان درخصوص بازار بیت کوین و آینده آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tesla
    Tesla | ۱۸ دی ۱۳۹۹

    بدون شک رمز ارز ها در آینده نزدیک خیلی از بانک ها ورشکست میکنن

مطالب پیشنهادی