ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ADATA از کیس‌های کامپیوتر Defender Pro و Starker Air رونمایی کرد

ADATA از دو کیس کامپیوتر جدید به نام‌های Defender Pro و Starker Air با پنل جلو توری شکل و نورپردازی RGB رونمایی کرد. Defender Pro از مادربرد E-ATX و Starker Air حداکثر از مادربردهای ATX ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

ADATA از دو کیس کامپیوتر جدید به نام‌های Defender Pro و Starker Air با پنل جلو توری شکل و نورپردازی RGB رونمایی کرد.

Defender Pro از مادربرد E-ATX و Starker Air حداکثر از مادربردهای ATX پشتیبانی می‌کند. پنل جلو در هر دو محصول از طراحی توری شکل برخوردار است که گردش مقدار زیادی هوا به درون کیس را امکان پذیر می‌کند.

Starker Air

Defender Pro از شاسی mid-tower برخوردار بوده و از مادربرد E-ATX، کارت گرافیک با حداکثر طول ۳۸۰ میلیمتر و فن CPU با نهایت ارتفاع ۱۷۰ میلیمتر پشتیبانی می‌کند. شاسی Starker Air نیز از طراحی mid-tower بهره می‌برد، با این حال حداکثر از مادربرد ATX و کارت گرافیک با طول حداکثر ۳۵۰ میلیمتر پشتیبانی می‌کند. این کیس همچنین فن CPU با ارتفاع حداکثر ۱۶۰ میلیمتر و منبع تغذیه با طول ۱۶۰ میلیمتر را در خود جای می‌دهد.

طراحی کیس‌های مورد بحث به گونه‌ای است تا حجم بالایی از هوا از طریق پنل جلویی به درون کیس‌ها جریان پیدا کند. این دو محصول همچنین دارای حفره‌ها و فیلتر هوا هستند که کیس را تا حدی تمیز نگاه می‌دارند.

Defender Pro

Defender Pro و Starker Air حداکثر از سه فن ۱۲۰ در پنل جلو و یک فن ۱۲۰ میلیمتری در قسمت عقب در نقش خارج کننده هوای گرم یا همان اگزوز پشتیبانی می‌کنند. طراحی کیس‌ها به گونه‌ای است که امکان نصب کارت گرافیک به شکل عمودی در آنها وجود دارد، به همین خاطر می‌توان طراحی کارت و نورپردازی آن را از طریق پنل شیشه‌ای مشاهده کرد و از لق شدن کارت در طولانی مدت جلوگیری نمود. تعداد درگاه‌های وروردی و خروجی در هر دو کیس یکسان است که شامل دو پورت USB 3.0، پورت هیبریدی صدا و دکمه کنترل LED برخوردارند. کیس‌ها با گارانتی دو ساله و در رنگ مشکی و سفید روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی