ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5 Pro و IdeaPad 5i Pro با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شدند

در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2021 قرار داریم و شرکت‌ها شروع به معرفی جدیدترین محصولات خود کرده‌اند. اکنون شاهد رونمایی از لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5 Pro به همراه IdeaPad 5i Pro با پردازنده‌های اینتل و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2021 قرار داریم و شرکت‌ها شروع به معرفی جدیدترین محصولات خود کرده‌اند. اکنون شاهد رونمایی از لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5 Pro به همراه IdeaPad 5i Pro با پردازنده‌های اینتل و AMD هستیم.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5 Pro با پردازنده‌های رایزن AMD وارد بازار می‌شود، در حالی که نسخه دیگر یعنی 5i Pro با پردازنده‌های اینتل از راه می‌رسد. این محصولات در نسخه‌های مجهز به نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند که شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

لنوو برای مدل ۱۶ اینچی یک فضای خنک‌کاری مخصوص در نظر گرفته و آن را با پردازنده‌های نسل جدید رایزن و کارت‌های گرافیک RTX وارد بازار می‌کند. کاربران می‌توانند این محصول را با رفرش ریت ۶۰ یا ۹۰ هرتز برای مدل ۱۴ اینچی و ۱۲۰ هرتز برای مدل ۱۶ اینچی سفارش دهند که رزولوشن آن به ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5 Pro

نسخه ۱۴ اینچی این محصولات را می‌توان با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا MX450 سفارش داد، البته برای مدل ۱۶ اینچی IdeaPad 5 Pro می‌توان به سراغ ۳۲ گیگابایت رم و نسل آینده کارت‌های گرافیک RTX رفت.

این محصولات با نسل گذشته خود همپوشانی دارند که این موضوع برای IdeaPad Gaming 3 بیشتر به چشم می‌خورد. این لپ‌تاپ گیمینگ پایین‌رده با پردازنده رایزن ۵ یا اینتل Core i5 و کارت گرافیک GTX 1650 Ti انویدیا فروخته می‌شود. این احتمال وجود دارد که مدل جدید جایگزین Gaming 3 شود، لپ‌تاپی که در برخی کشورها دیگر به فروش نمی‌رسد.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5 Pro

استفاده از نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و همچنین نسل جدید کارت‌های گرافیک RTX انویدیا، لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5 Pro را به انتخابی مناسب برای گیمرها تبدیل می‌کند. مدل ۱۶ اینچی این لپ‌تاپ با پردازنده‌های رایزن H شرکت AMD و کارت گرافیک RTX انویدیا با قیمت ۱۱۴۹ دلار فروخته می‌شود و انتظار می‌رود در می ۲۰۲۱ در اختیار خریداران قرار بگیرد. مدل ۱۴ اینچی قیمتی برابر ۷۹۹ یورو دارد.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5i Pro در نسخه ۱۶ اینچی با قیمت ۸۹۹ یورو در مارس ۲۰۲۱ از راه می‌رسد و مدل ۱۴ اینچی قیمتی برابر ۶۹۹ یورو خواهد داشت.

لنوو اخیرا از کامپیوتر یوگا AIO 7 با نمایشگر چرخان و همچنین LaVie Mini برای نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرده که دومی ترکیبی از لپ‌تاپ و کنسول نینتندو محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی