ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

ابر آروان اکنون هشتمین CDN پرترافیک جهان است

ابرآروان با یک پله صعود در میان برترین عرضه‌کنندگان CDN اکنون جایگاه هشتمین CDN پرترافیک جهان را کسب کرده است. بر اساس گزارش W3techs، ابر آروان هشتمین CDN و Reverse Proxy پرترافیک دنیا شده است. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۲

ابرآروان با یک پله صعود در میان برترین عرضه‌کنندگان CDN اکنون جایگاه هشتمین CDN پرترافیک جهان را کسب کرده است.

بر اساس گزارش W3techs، ابر آروان هشتمین CDN و Reverse Proxy پرترافیک دنیا شده است. ابر آروان که ماه‌های گذشته از StackPath و DOSarrest پیش افتاده بود، اکنون با سرویس‌دهی در بیش ‌از ۴۰ کشور جهان و با پشت سر گذاشتن DDoS-Guard در بین ۱۰ سرویس‌دهنده‌ی برتر CDN در دنیا، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

هم‌چنین در بین DNS سرورهای پرترافیک دنیا، ابر آروان در رده‌ی ۷۲ جهان ایستاده است. یکی دیگر از گزارش‌های W3techs، جدول وب‌سرورهای پر استفاده‌ی دنیاست. در این جدول، ابر آروان جایگاه دوازدهم را در اختیار دارد.

در حال حاضر، ابر آروان بیش از ۴۰ پاپ‌سایت در نقاط مهم ایران و جهان دارد و این موضوع سبب می‌شود مشتریان داخلی و بین‌المللی با اتصال به نزدیک‌ترین پاپ‌سایت آروانی، خدمات بهتر و پرسرعت‌تری به مخاطبان خود ارائه دهند.

با وجود اینکه در ارزیابی‌ها و رقابت‌های بین‌المللی در حوزه‌ی فناوری‌های ابری نام آروان دیده می‌شود، باید گفت این کسب‌وکار یکی از جوان‌ترین سرویس‌دهنده‌های ابری در دنیا به‌شمار می‌آید.

در حال حاضر طیف گسترده‌ای از پربازدیدترین و شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین در کنار سامانه‌های حساس دولتی و بانک‌ها از راهکارهای ابری آروان بهره می‌برند.


می‌توانید در این ویدیو گفتگوی دیجیاتو با «پویا پیرحسین‌لو»، ناخدای اجرایی ابر آروان در الکامپ سال ۹۸ را تماشا کنید. این مصاحبه در ۳۰ تیر ۱۳۹۸ منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۱ دی ۱۳۹۹

    ابر آروان واقعا خوبه و از وقتی ازش استفاده کردم رتبه سئو سایت هم افزایش بالایی داشته، ولی خدمات پولیش خیلی گرونه، یک ویدیو کوچیک آپلود کردم با تبدیل چند کیفیت مختلف ۸ هزار تومان حساب کرده بود اینجور اگه یه سایت داشته باشی که ویدیو کلیپ زیادی داشته باشه باید ماهی حداقل ۳ تومن فقط واسه آپلود بدی و ۵ تومن واسه تماشا
    پخش تصویر زنده یا همون لایو که دیگه وحشتناک گرونه اگه ۱۰۰ نفر ببینده داشته باشه واسه یکساعت میشه ۱ میلیون

  • patrik
    patrik | ۲۱ دی ۱۳۹۹

    دروغ نیست اما اگه نمودار و درصدش رو ببینین، بیشتر شوخیه. مثل اینه یه ماشبن بزنین با زغالسنگ حرکت کنه، به زورم به شرکتا دولتی کل ایران بفروشین، بعد بگین یکدهم درصد ماشینا دنیا از زغالسنگ ها ما استفاده میکنن.

  • molavy
    molavy | ۲۰ دی ۱۳۹۹

    یک ایرانی اونم تو ایران هیچ وقت نمیتونه یک سرویس جهانی ارائه کنه، اینم دروغه

  • HAMIDSS
    HAMIDSS | ۲۰ دی ۱۳۹۹

    این شرکت از زیرمجموعه های فناپ که خود فناپ زیر مجموعه بانک پاسارگاد هست و کلا بانک پاسارگاد سرمایه گذاری زیادی کرده تو این طور استارت آپ ها

مطالب پیشنهادی