ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین دستبند هوشمند وان پلاس با قیمت ۳۴ دلار معرفی شد

وان پلاس بالاخره وارد بازار دستبندهای هوشمند شد و از اولین دستبند ورزشی خود رونمایی کرد. وان پلاس بند (OnePlus Band) از ویژگی‌های جذابی مانند نمایشگر رنگی و دو هفته شارژدهی بهره می‌برد و قیمتی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵

وان پلاس بالاخره وارد بازار دستبندهای هوشمند شد و از اولین دستبند ورزشی خود رونمایی کرد. وان پلاس بند (OnePlus Band) از ویژگی‌های جذابی مانند نمایشگر رنگی و دو هفته شارژدهی بهره می‌برد و قیمتی کمتر از ۴۰ دلار دارد.

شرکت‌های زیادی در بازار دستبندهای هوشمند و ورزشی حضور دارند و حالا ورود وان پلاس رقابت در این حوزه را داغ‌تر از گذشته می‌کند. وان پلاس بند جدیدترین محصول این کمپانی چینی است که به رقابت مچ‌بندهایی مانند شیائومی می بند ۵ می‌رود.

دستبند هوشمند وان پلاس به نمایشگر ۱.۱ اینچی امولد با رزولوشن ۱۲۶ در ۲۹۴ پیکسل مجهز شده و  به صورت ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی P3 را پوشش می‌دهد. این محصول که از بندهای سیلیکونی بهره می‌برد، به سنسورهای مختلفی مجهز شده که برای مثال می‌توان به سنسور سنجش ضربان قلب اپتیکال، شتاب‌سنج سه محوره، ژیروسکوپ و سنسور سنجش اکسیژن خون اشاره کرد. این دستبند تنها ۲۲.۶ گرم وزن دارد.

وان پلاس بند

وان پلاس بند می‌تواند تعداد قدم‌ها را شمارش کند و میزان کالری سوزانده شده را اندازه‌گیری کند. این دستبند از ۱۳ ورزش شامل دویدن در محیط بیرون، دویدن در محیط سرپوشیده، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و شنا پشتیبانی می‌کند.

این دستبند ورزشی از نوتیفیکشن‌ها، کنترل اجرای موسیقی، همگام‌سازی حالت «ذن» با برخی گوشی‌های وان پلاس، پیدا کردن گوشی و امکان رد یا بی‌صدا کردن تماس‌ها پشتیبانی می‌کند. این ردیاب ورزشی با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و می‌توان بدون نگرانی با آن شنا کرد.

وان پلاس بند

وان پلاس بند به بلوتوث ۵.۰ مجهز شده و از یک باتری ۱۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی بهره می‌برد که طبق ادعای سازنده تا ۱۴ روز کاربر را همراهی می‌کند. شارژ این دستبند از طریق یک دانگل USB-A صورت می‌گیرد و برای اینکار نیازی به خارج کردن آن از بند ندارید.

این دستبند هوشمند باید با اپلیکیشن Health وان پلاس جفت شود که برای سیستم عامل اندروید ۶.۰ و نسخه‌های بالاتر در دسترس است. این اپ علاوه بر ارائه داده‌های جمع‌آوری شده توسط وان پلاس بند، شخصی‌سازی واچ‌فیس‌ها و کنترل سایر قابلیت‌ها را ممکن می‌کند.

وان پلاس بند

وان پلاس بند در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری با قیمت ۳۴ دلار دو روز دیگر وارد بازار هند می‌شود. بندهای دو رنگ خاکستری و آبی به صورت جداگانه با قیمت ۵.۵ دلار به فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی