ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام
تکنولوژی

افزایش فعالیت ترامپ در تلگرام پس از مسدود شدن توسط توییتر و فیسبوک

در روزهای اخیر شبکه‌های اجتماعی روی خوشی به دونالد ترامپ نشان ندادند و صفحه کاربری چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده در فیسبوک و اینستاگرام مسدود شد و حتی توییتر اقدام به تعلیق دائمی حساب او ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

در روزهای اخیر شبکه‌های اجتماعی روی خوشی به دونالد ترامپ نشان ندادند و صفحه کاربری چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده در فیسبوک و اینستاگرام مسدود شد و حتی توییتر اقدام به تعلیق دائمی حساب او کرد. اما به نظر می‌رسد ترامپ یک راه جایگزین پیدا کرده و فعالیت خود در تلگرام را افزایش داده است.

چهارشنبه هفته گذشته بود که دونالد ترامپ با یک سخنرانی در جمع طرفداران خود، بار دیگر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده را زیر سوال برد. او همچنین در شبکه‌های اجتماعی از طرفدارن خود خواسته بود به خیابان‌ها بیایند. در نهایت حضور طرفداران او در خیابان‌ها به خشونت کشید و بسیاری از آنها کاخ کنگره را تسخیر کردند.

در کنار تعلیق فعالیت ترامپ در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، برخی دیگر از جمله Parler‌ با عواقب دیگری روبرو شدند. این شبکه اجتماعی که از آن به عنوان جایگزین توییتر و فیسبوک با آزادی بیان بیشتر یاد می‌شود از  اپ استور اپل و پلی استور گوگل حذف شد و حتی آمازون ارائه خدمات سرورهای خود به این شبکه اجتماعی را خاتمه داد.

تلگرام

اما با وجود تمام این محدودیت‌ها، دونالد ترامپ همچنان در تلاش برای حضور در شبکه‌های اجتماعی مجازی است و اخیرا فعالیت خود در تلگرام را افزایش داده است. همین موضوع سبب شده کاربران کانال او در تلگرام با افزایش قابل توجهی‌ روبرو شود. در حال حاضر کانال رسمی ترامپ در تلگرام بیش از ۴۹۱ هزار عضو دارد.

بر اساس گزارش‌ها اپلیکیشن تلگرام،‌ از امروز سه‌شنبه به دومین اپلیکیشن محبوب در ایالات متحده بدل شده و از روز چهارشنبه هفته گذشته تا یکشنبه این هفته حدود ۵۴۰ هزار کاربر آیفون این اپ را نصب کرده‌اند. این میزان نسبت به هفته قبل‌تر افزایشی ۳ برابری را نشان می‌دهد. در کنار تلگرام،‌ سیگنال دیگر اپلیکیشنی است که به دنبال تغییر سیاست واتساپ با استقبال کاربران مواجه شده است. موضوعی که مشخص نیست این است که آیا بخش عمده‌ای از افزایش محبوبیت تلگرام در ایالات متحده، به روی آوردن ترامت به این شبکه اجتماعی مرتبط است یا همزمانی این موضوع با اعمال سیاست‌های جدید از سوی واتساپ هم در این موضوع تاثیر دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • PesarKermani
    PesarKermani | ۲۴ دی ۱۳۹۹

    ترامپ توی تلگرام کانالی نداره و اون کانال فیکه. به قول خودش اینا فیک نیوزن

  • ozone
    ozone | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    تلگرام واقعا لایق کاربرانی به مراتب بیشتر از این تعداد است.

  • molavy
    molavy | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    الان تبلیغات کانال من پروفسور سمیعی هستم شما رو به کانال زنان و نازایی دعوت میکنم براش میاد

    • فراز
      فراز | ۲۳ دی ۱۳۹۹

      شما اجالتا ساندیس فرزانه تون رو سق بزن تو کار بزرگترا دخالت نکن عموجون

  • molavy
    molavy | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    فقط خخخخ

مطالب پیشنهادی