ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از مانیتورهای گیمینگ جدید از سری ROG و TUF رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه CES از چند مانیتور در ابعاد ۲۸، ۳۲ و ۴۳ اینچ گیمرها و مانیتور ۳۲ اینچی برای طراحان حرفه ای رونمایی کرد. بزرگ‌ترین مانیتور گیمینگ در سبد محصولات ایسوس، ROG Strix XG43UQ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

ایسوس در نمایشگاه CES از چند مانیتور در ابعاد ۲۸، ۳۲ و ۴۳ اینچ گیمرها و مانیتور ۳۲ اینچی برای طراحان حرفه ای رونمایی کرد.

بزرگ‌ترین مانیتور گیمینگ در سبد محصولات ایسوس، ROG Strix XG43UQ نام دارد که از پنل ۴۳ اینچی با رزولوشن 4K UHD برخوردار است. این محصول از HDR و DisplayHDR 1000 پشتیبانی کرده و ۹۰ درصد از فضای رنگی عریض DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

ایسوس برای گیمرهایی که ۴۳ اینچ برایشان زیاد است، مانیتور ۳۲ اینچی ROG Swift PG32UQ را معرفی کرده است. این مدل از رزولوشن 4K UHD و نرخ تازه‌سازی ۱۳۳ هرتز برخوردار بوده و به گفته سازنده زمان پاسخ گویی تصاویر متحرک (MPRT) آن ۱ میلی ثانیه است.

ROG Swift PG32UQ همچنین از فناوری G-Sync و Reflex Latency Analyzer به منظور محاسبه تأخیرهای بین دستورات ورودی ماوس و کیبورد و محتواهای نمایش داده شده روی صفحه برخوردار است. پنل این مانیتور از VESA DisplayHDR 600 و فناوری Extreme Low Motion Blur Sync پشتیبانی کرده و ۹۸ درصد از گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

مانیتور بعدی، TUF Gaming VG28UQL1A نام داشته و از پنل 4K UHD با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخدهی ۱ میلی ثانیه برخوردار است. این محصول همچنین به درگاه HDMI 2.1 مجهز شده و از نرخ تازه‌سازی متغیر برای ارائه تجربه بهتر حین بازی پشتیبانی می‌کند. پنل این مانیتور ۱۲۵ درصد از فضای رنگی sRGB و ۹۰ درصد از گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش داده و از VESA DisplayHDR 400 و ELMB Sync پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر بعدی ROG Swift PG279QM نام دارد که از پنل ۲۷ اینچی با رزولوشن WQHD برخوردار است. کاربر با چشم پوشی از رزولوشن 4K می‌تواند به نرخ تازه‌سازی سریعتر ۲۴۰ هرتز با زمان پاسخ دهی خاکستری به خاکستری ۱ میلی ثانیه دست یابد. این محصول از فناوری Nvidia G-Sync و Reflex Latency Analyzer و DisplayHDR 400 support پشتیبانی کرده و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

ایسوس علاوه بر معرفی محصولات فوق برای گیمرها، مانیتور ProArt Display PA329CV را برای طراحان حرفه‌ای که دقت رنگ برایشان اهمیت بالایی دارد معرفی کرده است. این محصول از پنل ۳۲ اینچی IPS با رزولوشن 4K بهره‌مند بوده و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی عریض sRGB را پوشش می‌دهد. ایسوس می‌گوید دقت رنگ Delta E این مانیتور کمتر از ۲ بوده و از VESA DisplayHDR 400 و پاور دلیوری با توان ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند.

ایسوس قیمت مانیتورها را اعلام نکرده ولی گفت که تمام آنها از سه ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • VDIEX
    VDIEX | ۲۵ دی ۱۳۹۹

    عاشق ایسوس هستم

مطالب پیشنهادی