ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی P50 احتمالا با بزرگنمایی ۲۰۰ برابری و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسد

جزییات جدیدی که از هواوی P50 منتشر شده نشان می‌دهد این شرکت علی رغم از دست دادن سهمش در بازارهای جهانی پرچمداری قدرتمند را با قابلیت‌های خیره کننده روانه بازار خواهد کرد. یکی از افشاگران ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

جزییات جدیدی که از هواوی P50 منتشر شده نشان می‌دهد این شرکت علی رغم از دست دادن سهمش در بازارهای جهانی پرچمداری قدرتمند را با قابلیت‌های خیره کننده روانه بازار خواهد کرد.

یکی از افشاگران شبکه اجتماعی چینی «ویبو» با ادعای اینکه جزو کارکنان بخش آزمایش موبایل‌های هواوی است مدعی شده که نسخه پایه سری هواوی P50 از نرخ نوسازی 90 هرتز استفاده می‌کند و نسخه پیشرفته آن دارای نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. آن‌ها در ادامه تایید کردند که پرچمداران جدید هواوی به تراشه‌های Kirin 9000 و 9000e مجهز خواهند بود و در بالای نمایشگر آن دوربین کوچکی قرار خواهد داشت. هواوی P50 از یک نمایشگر با اندازه 6.6 تا 6.7 برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این کیفیت صفحه نمایش گوشی هواوی P50 از گوشی Mi 11 شیائومی ضعیف‌تر نخواهد بود و همچنان از دوربین‌های اصلی Leica استفاده می‌کند. سیستم اصلی تصویربرداری این گوشی مشابه هواوی Mate 40 خواهد بود و مهمترین نکته‌ گوشی هواوی P50 قابلیت بزرگنمایی تا 200 برابر است.

نسخه‌ پایه هواوی P50 همچنان از شارژ سریع 66 وات سیمی و شارژ سریع 50 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ظاهراً هواوی شارژ 135 وات را آزمایش کرده اما هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است. گفته می‌شود ظرفیت باتری آن حدود 4200 میلی آمپر خواهد بود.

آنطور که گفته شده این گوشی هوشمند با سیستم عامل Harmony OS 2.0 عرضه نخواهد شد و در عویض با رابط کاربری EMU11 بر پایه اندروید 11 از راه می‌رسد. پیش از این خبرهای حاکی از این بود که نسخه جهانی هواوی P50 شامل دو نسخه اندروید و سیستم عامل هارمونی خواهد بود اما پس از آن اعلام شد که سیستم عامل هارمونی تنها در چین منتشر می‌شود.

4 اسپیکر فراگیر و یک موتور لرزشی ارتقا یافته از سایر ویژگی‌های پرچمدار بعدی هواوی خواهد بود. از نظر ظاهری هم بدنه این گوشی نسبت به میت 40 سبک و باریک‌تر خواهد بود و رنگ‌بندی متنوعی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۳۰ دی ۱۳۹۹

    لطفا نکته و ترفند کامپیوتر و موبایل بیشتر بزارید. واپ‌های بیشتری را معرفی کنید.

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۳۰ دی ۱۳۹۹

    بی نظیر ???

مطالب پیشنهادی