ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برگزاری مجدد انتخابات سازمان نصر تهران در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران

انتخابات اعضا هیأت مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران از ساعت ۹ الی ۱۳ روز دوشنبه (۶ بهمن ۹۹) مجدداً برگزار می‌شود. مجمع عمومی عادی به‌طور ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

انتخابات اعضا هیأت مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران از ساعت ۹ الی ۱۳ روز دوشنبه (۶ بهمن ۹۹) مجدداً برگزار می‌شود.

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده این سازمان صبح روز پنج‌شنبه دوم بهمن ‌ماه برگزار شد و در آن اعضای هیات رئیسه شامل محمدباقر اثنی‌عشری (رئیس)، فریبا مهدیون (ناظر اول)، صائبه سلوکی (ناظر دوم) و عبدالرضا زندیه وکیلی (منشی) شرکت کردند. در این مجمع رأی‌گیری در خصوص تایید یا ابطال نتیجه انتخابات در دو شاخه مشاوران و فروشگاه‌ها انجام شد که در نهایت منجر به ابطال انتخابات پیشین شد.

از جزییات این رای گیری مجدد برای ابطال یا عدم ابطال انتخابات باید گفت که این رأی‌گیری با حضور ۱۸۵ عضو از اعضای سازمان از ساعت ۱۰ تا ۱۳ پنجشنبه دوم بهمن ماه و به صورت برخط و بر بستر بلاک‌چین انجام و نتایج آن در ساعت ۱۳:۳۰ همان روز مشخص و به این شرح اعلام شد:

1- انتخابات شاخه فروشگاه‌ها:

آرای تایید نتایج شاخه فروشگاه‌ها: ۷۵ رأی
آرای برگزاری مجدد انتخابات در شاخه فروشگاه‌ها: ۱۱۰ رأی

2- انتخابات شاخه مشاوران:

آرای تایید شاخه مشاوران: ۸۰ رأی

آرای برگزاری مجدد انتخابات در شاخه مشاوران: ۱۰۵ رأی

 

رییس نظارت بر انتخابات این دوره نیز در این نشست اعلام کرده بود: «مجمع امروز تنفس می‌دهد تا در روز دوشنبه صبح (۶ بهمن ماه) انتخابات با همان روال آنلاین قبلی و همان کاندیداهای قبلی برگزار خواهد شد. انتخابات از ۹ صبح شروع خواهد شد تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت و نتیجه نهایی در بعدازظهر همان روز اعلام خواهد شد.» ناصرعلی سعادت تاکید کرد در شاخه بازرس شکایتی وجود نداشته است.

در پایان جلسه فوق مقرر شد انتخابات اعضا هیات مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران از ساعت ۹ الی ۱۳ روز دوشنبه به صورت برخط و از طریق سامانه رأی‌گیری بلاک‌چین در نشانی اینترنتی vote.tehrannsr.org برگزار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی