ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات بلک شارک ۴ پرو شیائومی افشا شد

چند روز پیش یک گوشی بلک شارک با شماره مدل KSR-A0 و اسم رمز «Kaiser» در کنسول گوگل پلی مشاهده شد که به احتمال زیاد بلک شارک ۴ است. حالا محصول دیگری در کنسول گوگل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

چند روز پیش یک گوشی بلک شارک با شماره مدل KSR-A0 و اسم رمز «Kaiser» در کنسول گوگل پلی مشاهده شد که به احتمال زیاد بلک شارک ۴ است. حالا محصول دیگری در کنسول گوگل پلی ظاهر شده که از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد و می‌تواند بلک شارک ۴ پرو باشد.

این گوشی جدید با شماره مدل PRS-A0 و اسم رمز «penrose» از سیستم عامل اندروید ۱۱، نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس و ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. این دستگاه که می‌تواند بلک شارک ۴ پرو باشد، دارای چیپ SM8250 یا همان اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود که البته به احتمال زیاد چنین اطلاعاتی اشتباه است.

کنسول گوگل پلی در زمینه تشخیص چیپست گوشی‌ها عملکرد مناسبی ندارد و برای مثال تراشه گوشی بلک شارک ۴ را اسنپدراگون ۸۳۵ اعلام کرده، در حالی که در بنچمارک آنتوتو این گوشی هوشمند امتیازی نزدیک به ۸۰۰ هزار داشته. با توجه به این موارد، بلک شارک ۴ و نسخه پرو آن از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برند.

بلک شارک ۴ پرو

در کنسول گوگل پلی تصویری از بخش جلویی گوشی PRS-A0 به چشم می‌خورد که از قرارگیری حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر خبر می‌دهد. طبق این تصویر، گوشی بلک شارک ۴ پرو در سمت راست و چپ فریم خود دارای چندین دکمه خواهد بود. انتظار می‌رود دکمه‌های سمت چپ دستگاه برای تنظیم صدا باشد و دکمه‌های سمت راست برای بازی‌ها استفاده شوند.

از آنجایی که بلک شارک ۳ پرو به نمایشگر با رزولوشن +QHD مجهز شده و PRS-A0 از پنل با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد، شاید با گوشی بلک شارک ۴ پرو روبه‌رو نباشیم.

بلک شارک ۴ پرو

اطلاعات زیادی درباره گوشی PRS-A0 منتشر نشده، با این حال می‌دانیم بلک شارک ۴ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک مشخصات کامل نسخه پرو این گوشی گیمینگ افشا شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی