ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکوتر برقی جدید شیائومی با همکاری مرسدس-AMG معرفی شد

شیائومی یکی از بزرگترین بازیگران در بازار اسکوترهای برقی محسوب می‌شود که حالا از یک اسکوتر برقی جدید با طراحی جذاب رونمایی کرده. این محصول با نام «Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

شیائومی یکی از بزرگترین بازیگران در بازار اسکوترهای برقی محسوب می‌شود که حالا از یک اسکوتر برقی جدید با طراحی جذاب رونمایی کرده. این محصول با نام «Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition»، با همکاری مرسدس-ای‌ام‌جی توسعه پیدا کرده است.

این اسکوتر برقی همراه با نسخه جهانی گوشی می ۱۱ امروز از سوی شیائومی معرفی شد، هرچند چندین ماه پیش شاهد معرفی نسخه استاندارد آن به همراه محصول دیگری به نام «Mi Electric Scooter 1S» بودیم.

نسخه مخصوص این اسکوتر در ماه‌های آینده در برخی بازارها مانند بریتانیا به فروش می‌رسد و همانطور که می‌توان از نامش حدس زد، با همکاری تیم فرمول ۱ مرسدس-AMG توسعه پیدا کرده. نتیجه این همکاری، طراحی جدید این نسخه نسبت به مدل استاندارد است و در حالی که مدل استاندارد با رنگ مشکی به فروش می‌رسد، نسخه فرمول ۱ آن از رنگ آبی و سفید هم بهره می‌برد.

شیائومی در معرفی این اسکوتر برقی به ترکیبی از المان‌های طراحی از خودروسازان پیشرو و همچنین مهندسی پیشرفته این کمپانی اشاره کرده، بنابراین شاید در کنار تغییرات ظاهری، با عملکرد فنی بهتری هم روبه‌رو باشیم. اگرچه شاید این بهبودها روی سرعت و قدرت کلی اسکوتر تاثیر چندانی نداشته باشند، اما شاید قابلیت‌های بیشتری مانند سیستم ترمز بهتر در اختیار افراد قرار دهد.

نسخه استاندارد اسکوتر برقی Mi Electric Scooter Pro 2 از موتور ۳۰۰ واتی با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت بهره می‌برد و همچنین برد آن به ۴۵ کیلومتر می‌رسد. این محصول همچنین دارای یک نمایشگر LCD برای نمایش اطلاعات مختلف مانند سرعت لحظه‌ای است.

اسکوتر Mi Electric Pro 2 قیمتی برابر ۵۷۰ دلار دارد، اما نسخه مخصوص آن که با همکاری مرسدس-AMG توسعه پیدا کرده، با قیمت ۷۹۹ یورو وارد بازار می‌شود. باید منتظر ماند و دید این اختلاف قیمت تقریبا چشمگیر در عمل تاثیری روی عملکرد این اسکوتر برقی دارد یا تنها با بهبودهای ظاهری روبه‌رو هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی