ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی City Builder Puzzle Challenge؛ در شهر خودت قدم بزن

بازی‌های شبیه‌ساز بسیار متنوع و در عین حال پرطرفدار هستند اما یکی از موضوعات پر تکرار این دست بازی‌ها شبیه‌سازهای شهرسازی هستند که تقریبا هر بازیکنی یک بار به سراغشان رفته است. این بازی‌ها معمولا ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بازی‌های شبیه‌ساز بسیار متنوع و در عین حال پرطرفدار هستند اما یکی از موضوعات پر تکرار این دست بازی‌ها شبیه‌سازهای شهرسازی هستند که تقریبا هر بازیکنی یک بار به سراغشان رفته است. این بازی‌ها معمولا بعد از گذشت مدتی خسته‌کننده می‌شوند و دیگر جذابیت ندارند ولی بازی City Builder Puzzle Challenge با خلاقیتی که به خرج داده خود را از این تکرار نجات داده است.

توسعه دهنده‌‌ی مستقلی به نام  Almost a BoardGame این بازی را ساخته است؛ فردی که عکاس است اما دستی هم در بازی‌سازی دارد و حداقل درباره‌ی بازی City Builder Puzzle Challenge خوب عمل کرده و توانسته با ترکیب پازل و شبیه‌سازی یک بازی خلاقانه بسازد.

بازی City Builder Puzzle Challenge

گیم‌پلی بازی هم دقیقا ترکیبی از شبیه‌سازی و پازل است زیرا همان گزینه‌های معمول بازی‌های شبیه‌سازی را در اختیارتان می‌گذارد تا یک زمین خالی را با مزارع، نیروگاه‌ها، کارخانه‌ها و البته خانه و آپارتمان پر کنید.

علاو بر ساختن یک شهر، مدیریت آن هم اهمیت دارد و در بالای صفحه یک نشانگر از میزان رضایت مردم وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در داخل بازی راهنمایی‌هایی در اختبارتان قرار می‌گیرند که طبق این راهنمایی‌ها شهری که منابع کافی دارد، به خوبی ساخته شده و در حال پیشرفت است معمولا مردم راضی‌تری دارد.

بازی City Builder Puzzle Challenge

بخش پازلی بازی کجاست؟ کل این شهر را باید با دیدگاهی بسازید که نسبت به قطعات یک پازل دارید زیرا باید قطعا درست و مناسب را کنار هم بگذارید تا شهر موفقی داشته باشید مثلا اگر کارخانه را در کنار خانه‌های مسکونی بسازید از میزان رضایت افراد کم می‌شود و در مقابل اگر در کنار منازل مسکونی فروشگاه بسازید رضایت بالا می‌رود.

بازی تعدادی وظیفه‌ی روزانه هم برایتان در نظر گرفته که باید انجام بدهید بنابراین خلاصه‌ی وظایفتان در بازی ساختن شهری است که بین کارآمد بودن آن و رضایت ساکنانش تعادل برقرار باشد.

بازی City Builder Puzzle Challenge

توسعه‌دهنده‌ می‌گوید که بازی City Builder Puzzle Challenge یک شبیه‌ساز است که در مقیاس کوچک ساخته شده تا هر بازیکن بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند اما به اندازه‌ی کافی هم دچار چالش باشد بنابراین انتظار نداشته باشید همه‌چیز به سادگی پیش برود و خودتان را برای چالش آماده کنید.

قابلیت جالبی که در این بازی وجود دارد و معمولا در بازی های شبیه سازی نمی‌بینیم این است که می‌توانید زاویه‌ی دید را تغییر بدهید و در شهری که خودتان ساخته‌اید قدم بزنید و چیزی که ساخته‌اید را مستقیما تجربه کنید.

بازی City Builder Puzzle Challenge

در کل بازی City Builder Puzzle Challenge خوش‌ساخت است، از نظر طراحی بصری و کیفیت گرافیک بسیار رضایت‌بخش عمل کرده و می‌تواند برای ساعت‌ها سرگرم‌کننده باشد بنابراین اگر به دنبال یک تجربه‌ی جدید در دنیای شبیه‌سازها هستید این بازی انتخاب خوبی است.

City Builder Puzzle Challenge

City Builder Puzzle Challenge

سازنده: Almost a BoardGame قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 66 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی