ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل و رندرهای رسمی گلکسی A72 4G افشا شدند

سامسونگ در آینده نزدیک از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها، گلکسی A72 نام دارد که در نسخه‌های 4G و 5G وارد بازار می‌شود. حالا مشخصات کامل گلکسی A72 4G ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

سامسونگ در آینده نزدیک از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها، گلکسی A72 نام دارد که در نسخه‌های 4G و 5G وارد بازار می‌شود. حالا مشخصات کامل گلکسی A72 4G به همراه رندرهای رسمی و قیمت آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

گلکسی A72 4G از طراحی مشابه با نسخه 5G بهره می‌برد و دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد بود. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد.

طبق گزارش‌های گذشته، این دستگاه از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۵ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق بهره می‌برد. با این حال اطلاعات جدید به دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابر و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو اشاره دارد و سایر دوربین‌ها با گزارش‌های قبلی یکسان است.

گلکسی A72 4G

کاربران گلکسی A72 4G برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دسترسی خواهند داشت و همچنین سامسونگ آن را به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌کند. این گوشی هوشمند با چیپ اسنپدراگون 720G و نسخه‌های مجهز به ۶ و ۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد. علاوه بر این، خریداران می‌توانند آن را با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند، البته امکان استفاده از کارت حافظه هم وجود دارد.

این گوشی هوشمند از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. در گزارش جدید اطلاعاتی درباره سرعت شارژ این دستگاه به چشم نمی‌خورد، با این حال طبق اسناد FCC، این محصول با آداپتور ۲۵ واتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

گلکسی A72 4G

گلکسی A72 4G حداقل در چهار رنگ وارد بازار می‌شود و در کشورهای اروپایی قیمت پایه ۴۴۹ یورویی خواهد داشت. اگر کاربران به دنبال خرید نسخه مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه باشند، باید ۵۰۹ یورو هزینه بپردازند.

سامسونگ در کنار گلکسی A72، از گوشی گلکسی A52 رونمایی می‌کند که این محصول هم در دو نسخه 4G و 5G از راه می‌رسد. طبق گزارش‌ها، گلکسی A52 5G از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون 750G بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

    خدا رو شکر امسال این قیمت هارو داد یکم ایرانی ها از سامسونگ زده بشن نود درصد ایرانی ها فقط گوشی های ضعیف و بی ارزش رو میشناسن حالا وقتی نتونن بخرن مجبور میشن با گوشی های به صرفه اشنا بشن

  • Rgb-rtx
    Rgb-rtx | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

    گوشی ردمی نوت ۹ پرو با مشخصات تقریبا مشابه 239 دلاره حالا چرا باید برای برند سامسونگ ۳۰۰ دلار پول بیشتر بدیم خدا می دونه !!!! رم و پردازنده و ظرفیت و دوربین مشابه هم هستن

  • Beiranborn
    Beiranborn | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

    هیچ برتری نسبت به A52 نداره که، حتما گرون ترم هست!

  • hasan imani
    hasan imani | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

    امان از درد گرونی و ریال بی ارزش

مطالب پیشنهادی