ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوت ماسک از پوتین برای گپ در Clubhouse: صحبت با شما افتخار بزرگیست

ایلان ماسک از پوتین خواست تا با عضویت در شبکه اجتماعی Clubhouse با او گپ بزند. هدف ماسک از این کار احتمالا صحبت در مورد جریمه کاربران اینترنت ماهواره ای استارلینک در روسیه است. ایلان ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

ایلان ماسک از پوتین خواست تا با عضویت در شبکه اجتماعی Clubhouse با او گپ بزند. هدف ماسک از این کار احتمالا صحبت در مورد جریمه کاربران اینترنت ماهواره ای استارلینک در روسیه است.

ایلان ماسک که در هفته‌های اخیر با ارسال توییت‌های مختلف ارزش بیت کوین را بالا و پایین کرده، با تگ کردن پروفایل رسمی رئیس جمهور روسیه در توییتر خواستار صحبت با او شد. ماسک سپس توییت دیگری به زبان روسی با این معنی ارسال کرد: «صحبت کردن با شمار افتخار بزرگی خواهد بود.»

در حال معلوم نیست ماسک از برقراری ارتباط با کاخ کرملین چه هدفی در سر دارد. پروفایلی که ماسک آن را تگ کرده (KremlinRussia_E) نزدیک به یک میلیون نفر عضو داشته و حساب رسمی رییس جمهور روسیه یعنی ولادیمیر پوتین است.

ماسک اخیراً در شبکه اجتماعی Clubhouse فعالیت خود را افزایش داده و چند روز قبل در آن در مورد ایملپنت میمون و بیت کوین صحبت‌هایی کرد. Clubhouse یک شبکه اجتماعی مخصوص چت صوتی است که در حال حاضر فقط با دعوتنامه می‌توان عضوش شد. این شبکه اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده و علاوه بر ماسک افراد مشهور دیگری مثل مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک و استیو بالمر مدیرعامل سابق مایکروسافت نیز عضو آن شده‌اند.

پروفایل کاخ کرملین هنوز پاسخی به توییت ماسک نداده که البته با توجه به اینکه ماسک آن را روز یکشنبه و تعطیل فرستاده طبیعی است. همانطور که پیشتر گفته شد هدف ماسک از صحبت کردن با پوتین مشخص نیست، اما احتمال دارد در مورد اینترنت ماهواره‌ای استارلینک باشد. اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۱ گزارشی در مورد جریمه شدن کاربران اینترنت ماهواره‌ای استارلینک منتشر شد. در این گزارش آمده که کاربران معمولی در صورت استفاده از اینترنت غربی بین ۱۳۵ تا ۴۰۵ دلار و شرکت‌ها بین ۶۷۵۰ تا ۱۳۵۰۰ دلار جریمه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

    باز چی زده ، بنگی

مطالب پیشنهادی