ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کسب باﻻترین درآمد عملیاتی در بین شرکت‌های گروه همراه اول توسط شرکت ستاره اول

مجمع عمومی عادی سالیانه‌ی شرکت ‌ستاره‌ درخشان همراه‌ کیش، با ارائه‌ی جزئیات میزان پیشرفت مالی این شرکت برگزار شد و رشد 77 درصدی درآمد عملیاتی و افزایش 48 درصدی سود عملیاتی شرکت در سال مالی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰

مجمع عمومی عادی سالیانه‌ی شرکت ‌ستاره‌ درخشان همراه‌ کیش، با ارائه‌ی جزئیات میزان پیشرفت مالی این شرکت برگزار شد و رشد 77 درصدی درآمد عملیاتی و افزایش 48 درصدی سود عملیاتی شرکت در سال مالی 1399 مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش دیجیاتو، مجمع عمومی عادی شرکت ‌ستاره‌ درخشان همراه‌ کیش برای سال مالی منتهی به 30 آبان 1399 با حضور 100 درصدی سهامداران در تاریخ 18 بهمن ماه سال جاری و در محل دفتر هماهنگی این شرکت در تهران برگزار شد.

در این مجمع که با حضور معاونت‌های بازاریابی و فروش، توسعه، راهبرد و سرمایه‌گذاری، مالی و تدارکاتی شرکت همراه اول، مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره موسسه رفاهی همراه ‌اول برگزار شد، پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، محمد جواد صدوقی، مدیرعامل ستاره اول به ارائه گزارش عملکرد سالیانه شرکت پرداخت و به سوالات سهامداران پاسخ داد.

رشد 77 درصدی درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی 1399 نسبت به سال مالی قبل، کسب باﻻترین درآمد عملیاتی در بین شرکت های گروه همراه اول و دستیابی به درآمد بالغ بر 34 هزار میلیارد ریالی از جمله دستاوردهای شاخص مالی این شرکت در سال مالی اخیر عنوان شد.

از دیگر موارد مطرح شده می‌توان به افزایش 48 درصدی سود عملیاتی شرکت در سال مالی 1399 نسبت به سال مالی گذشته و سود 2061 میلیارد ریالی اشاره کرد.

در پایان نیز با موافقت حداکثری سهامداران، صورت‌های سال مالی منتهی به 30 آبان 1399 تصویب شد و اخذ گزارش مقبول حسابرس برای پنجمین سال متوالی مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین بر ادامه‌ی روند رو به رشد شرکت، افزایش سهم بازار و حوزه های  درآمدی شرکت تاکید شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی