ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل سابق همکاران سیستم، هدایت کافه بازار را بر عهده می‌گیرد

کافه بازار اعلام کرد که «مهدی امیری»، مدیرعامل سابق همکاران سیستم که از اوایل سال ۹۹ به بازار رفته، مدیرعامل جدید این شرکت خواهد بود. اردیبهشت ۹۸ بود که همکاران سیستم اعلام کرد که دوران ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۵

کافه بازار اعلام کرد که «مهدی امیری»، مدیرعامل سابق همکاران سیستم که از اوایل سال ۹۹ به بازار رفته، مدیرعامل جدید این شرکت خواهد بود.

اردیبهشت ۹۸ بود که همکاران سیستم اعلام کرد که دوران مدیریت امیری در این شرکت به پایان رسیده و «فرید فولادی» جایگزین او می‌شود. این اتفاق عجیبی نبود چراکه تغییر صلح‌آمیز قدرت در همکاران سیستم مرسوم است. پس از یک سال از این تغییر، خبر رسید که امیری وارد کافه بازار شده است.

در بهار ۹۹ که همزمان شده بود با آغاز شکفتن بازار سرمایه، شنیده‌هایی از ورود امیری به کافه بازار (که البته روابط عمومی بازار در آن زمان، در پاسخ به دیجیاتو نه این خبر را تایید کرد نه رد)، این تصور را به وجود می‌آورد که قرار است بازار اولین شرکت استارتاپی باشد که به واسطه تجربه‌ی امیری وارد بورس می‌شود. این اتفاق هنوز رخ نداده اما بازار در این مدت جدیت بیشتری برای ورودش به بازار سرمایه به خرج داده است.

مدیرعامل سابق همکاران سیستم به گفته روابط عمومی کافه بازار، در تابستان ۹۹ عضو هیات مدیره این شرکت نیز شده و فعالیت اصلی‌اش تاکنون تحت عنوان «مدیر توسعه استارت‌آپ‌های جدید هزاردستان» دنبال شده است.

او اکنون جایگزین «امین امیرشریفی» می‌شود که پس از ۴ سال از مدیرعاملی کافه بازار کنار می‌رود. نقش امیرشریفی در جایگاه کنونی کافه بازار انکار پذیر نیست. در زمان مدیریت او، بازار به ۴۵ میلیون نصب رسید که به راحتی ۲ برابر بزرگ‌تر از نزدیک‌ترین رقیبش است. اما شاید بتوان مهم‌ترین کار در کارنامه امیرشریفی را ایجاد «تبلیغات در جستجو» نامید که اگرچه اخیراً با انتقادهایی در خصوص نحوه طراحی‌اش روبه‌رو شده اما حقیقت این است که درآمدهای شگفت‌انگیزی را برای بازار به ارمغان آورده است.

حال باید دید اولویت مهدی امیری به عنوان مدیرعامل جدید در هدایت کافه بازار چیست؛ بردن این شرکت عظیم نرم‌افزاری به سوی بازار بورس که می‌تواند از چابکی فعلی‌اش بکاهد اما آن را با سرمایه کلان روبه‌رو کند، یا ادامه رویکرد استارتاپی و تولید محصولات و سرویس‌های جدید. این دو راهی بی‌شک اخیراً ذهن مدیرعامل جدید را بیش ‌از هر چیز درگیر خود کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی