ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های اسکیپ‌روم؛ جانت را بردار و فرار کن

اسکیپ‌روم‌ یا اتاق‌های فرار از تفریحاتی هستند که در سال‌های گذشته بسیار فراگیر شده‌اند. اما قبل از این که اسکیپ‌روم‌ها در دنیای واقعی به شهرت برسند در قالب بازی‌های ویدیویی وجود داشتند. بازی‌های اسکیپ روم شما ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اسکیپ‌روم‌ یا اتاق‌های فرار از تفریحاتی هستند که در سال‌های گذشته بسیار فراگیر شده‌اند. اما قبل از این که اسکیپ‌روم‌ها در دنیای واقعی به شهرت برسند در قالب بازی‌های ویدیویی وجود داشتند. بازی‌های اسکیپ روم شما را در اتاقی قرار می‌دهند که در آن قفل است و برای این که بتوانید از آن بیرون بیایید باید معماها را حل کنید و کلید یا رمز در اتاق را پیدا کنید.

مزیت بازی‌های اسکیپ روم در این است که می‌توانید به تنهایی آن‌ها را تجربه کنید و از یک ماجراجویی ناب مجازی لذت ببرید. در این مقاله بهترین بازی‌های اسکیپ روم موبایل را با هم مرور خواهیم کرد.

Laqueus Escape

اسکیپ‌روم

  • بازی آفلاین است

در بازی Laqueus Escape‏ خودتان هم دقیقا نمی‌دانید چطور کارتان به اینجا کشیده اما یک روز در جایی از خواب بیدار می‌شوید که در آن قفل شده و برای این که بتوانید بیرون بروید باید اطراف را به خوبی بگردید و سرنخ‌ها را پیدا کنید. پازل‌های این بازی با ریزبینی زیادی طراحی شده‌اند و برای حل کردنشان هم به دقت بالایی نیاز دارید. بازی یکی از بهترین بازی‌های اسکیپ‌روم است و به صورت مداوم آپدیت‌هایی دریافت می‌کند که شامل چالش‌های جدید هستند.

Laqueus Escape‏

Laqueus Escape‏

سازنده: SmartCode قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 632/25 مگابایت زبان:

Escape Machine City: Airborne

  • بازی آفلاین است

بازی Escape Machine City: Airborne چیزی فراتر از فرار کردن از یک اتاق است زیرا شما در یک شهر گیر افتاده‌اید که بین زمین و آسمان معلق است و شما هم امکان ارتباط برقرار کردن با هیچکس را ندارید. نقطه‌ی قوت این بازی در داستان جالبی است که روایت می‌کند که واقعا تجربه‌ای کامل‌تر از اسکیپ‌روم‌های واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Escape Machine City: Airborne

Escape Machine City: Airborne

سازنده: Snapbreak Games AB قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 422.1/176 مگابایت زبان:

Agent A: A puzzle in disguise

  • بازی آفلاین است

بازی Agent A: A puzzle in disguise‏ یک معمای به تمام معنا است زیرا شما را در نقش یک جاسوس قرار می‌دهد که در مخفی‌گاه دشمن گیر افتاده و باید علاوه بر نجات دادن خود از نقشه‌های شیطانی دشمن هم سر در بیاورد و آن‌ها را خنثی کند. اگر از حل کردن معماهای پیچیده لذت می‌برید این بازی برای شما ساخته شده.

Agent A: A puzzle in disguise‏

Agent A: A puzzle in disguise‏

سازنده: Yak & co pty ltd قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 812/353 مگابایت زبان:

Doors: Origins

  • بازی آفلاین است

در این بازی به جای اینکه از اتاق فرار کنید باید بتوانید از پرتال‌های متعدد بگذرید و وارد مناطق جدید بشوید و این سفر را تا جایی ادامه بدهید که از دنیای جادویی که در آن گیر افتاده‌اید بیرون بروید. پرتال‌ها هم به همین راحتی به شما اجازه‌ی عبور نمی‌دهند و باید پازل‌های موجود در آن‌ها را حل کنید تا بتوانید وارد منطقه‌ی بعدی بشوید.

Doors: Origins

Doors: Origins

سازنده: Snapbreak Games AB قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 227.1/168 مگابایت زبان:

The Room Three

  • بازی آفلاین است

وقتی حرف از بازی‌های اسکیپ‌روم در میان باشد، سری بازی‌های Room از اولین انتخاب‌هایی هستند که به ذهن می‌رسند اما سومین بازی این سری پازل‌های فوق‌العاده‌ای دارد که نمیتوان از آن‌ها گذشت. بازی‌های این سری بی‌ربط نیستند اما اگر بازی‌های قبلی را تجربه نکرده باشید هم مشکلی پیش نمی‌آید. در بازی شما در اتاقی در یک جزیره‌ی دور افتاده گیر افتاده‌اید و باید خودتان را نجات بدهید اما بعد از این که خودتان را نجات دادید هم ماجراهای بیشتری منتظرتان هستند.

The Room Three‏

The Room Three‏

سازنده: Fireproof Studios Limited قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 930.8/31 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی