ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زی فولد ۲
موبایل

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد

به گزارش رسانه‌های کره‌ای، گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. با این حساب، گلکسی زد فولد ۳ پس از گلکسی اس ۲۱ الترا به دومین تلفن هوشمندی تبدیل خواهد شد ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

به گزارش رسانه‌های کره‌ای، گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. با این حساب، گلکسی زد فولد ۳ پس از گلکسی اس ۲۱ الترا به دومین تلفن هوشمندی تبدیل خواهد شد که خارج از سری گلکسی نوت از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. سامسونگ همزمان با معرفی سری گلکسی اس ۲۱ تایید کرد که پشتیبانی از S Pen را به محصولات بیشتری اضافه خواهد کرد.

منبع گزارش امروز می‌گوید «شیشه فوق باریک» یا UTG نقشی اساسی در پشتیبانی از قلم در گلکسی زد فولد ۳ ایفا می‌کند. با این حال، افزودن دیجیتایزر به نمایشگر تاشو کار بسیار سختی است و باید ببینیم که خروجی تلاش‌های طولانی مدت سامسونگ برای ارائه این قابلیت چگونه خواهد بود.

چه اتفاقی برای سری گلکسی نوت می‌افتد؟

اگر ادعای افشاگران درست باشد، سرنوشت سری گلکسی نوت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از آن‌جایی که اصلی‌ترین وجه تمایز این خانواده قرار است به گوشی‌های بیشتری اضافه شود، دیگر آن قدر عجیب نیست اگر به پایان کار سری نوت رسیده باشیم. البته گلکسی اس ۲۱ الترا به اندازه گلکسی نوت ۲۰ از قابلیت‌های قلم بهره نمی‌برد. احتمالا به همین دلیل است که سامسونگ هنوز گلکسی نوت ۲۰ را به کاربران عرضه می‌کند.

با این حال، گزارش امروز مدعی است که توجیه سامسونگ برای افزودن قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen به گلکسی زد فولد ۳ سرراست‌تر است. سامسونگ صرفا می‌خواهد که جدیدترین و بهترین گوشی‌هایش دارای جدیدترین و بهترین قابلیت‌ها و فناوری‌های موبایلی باشند. ولی می‌توانیم امیدوار باشیم که به خاطر اختلاف قیمت بالای سری گلکسی نوت و گلکسی زد فولد، خانواده نوت همچنان حداقل برای یک یا دو سال دیگر زنده بماند و قلم را در اختیار طرفداران این برند قرار دهد.

پیش‌تر رویترز در گزارشی گفته بود که سری گلکسی نوت احتمالا دیگر تولید نخواهد شد، اما سامسونگ به صورت ضمنی اعلام کرد که هنوزش کارش با این خانواده تمام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی