ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فورد برانکو جدید نیامده فراخوان شد؛ ایراد خطرناک در سیستم تعلیق

فورد در یک فراخوان عمومی، 1,666 دستگاه برانکو اسپرت را به علت نقص مونتاژی در بخش عقب سیستم تعلیق، فراخوانده است. در واقع، این فراخوان شامل 1,640 دستگاه در آمریکا، 24 دستگاه در کانادا و ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

فورد در یک فراخوان عمومی، 1,666 دستگاه برانکو اسپرت را به علت نقص مونتاژی در بخش عقب سیستم تعلیق، فراخوانده است. در واقع، این فراخوان شامل 1,640 دستگاه در آمریکا، 24 دستگاه در کانادا و 2 دستگاه در مکزیک می‌شود. طبق بیانیه فورد، مدول تعلیق عقب برانکو اسپرت ممکن است به طور ایمن به شاسی اصلی متصل نشده باشد.

در صورت کم و زیاد بودن پیچ و مهره‌ها در این قسمت، ریسک احتمال بروز تصادف افزایش می‌یابد و احتمال آسیب بیشتر به خودرو از عقب را بالا می‌برد. شرکت فورد هنوز از هیچ تصادف یا سانحه‌ای که ناشی از این مشکل بوده باشد، اطلاعی ندارد.

فورد برانکو

برانکو اسپرت‌های مبتلا به این ایراد فنی، از کارخانه تولیدی فورد در مکزیک بیرون آمده اند. تاریخ تولید آنها مربوط به بازه زمانی 22 جولای تا 24 نوامبر 2020 است. فورد نوبت دهی به مشتریان خودش در جهت مراجعه به نمایندگی‌ها و رفع ایراد را از هفته پنجم آوریل، آغاز می‌کند.

نمایندگی‌ها هم موظف به بررسی پیچ و مهره‌های سیستم تعلیق در نزدیکی محور عقب هستند تا از ایمن بودن و استحکام آنها، اطمینان حاصل شود. تکنسین‌های فورد در صورت نیاز، قطعات لازم را به صورت رایگان تعویض می‌کنند.

فورد هنوز در حال تحویل مدل‌های پیش فروش شده از برانکو اسپرت است. این کمپانی آمریکایی در سال 2020 توانست 5,120 دستگاه از این خودروها را به مشتریان خود، تحویل دهد. در ژانویه 2021، تعداد برانکو اسپرت‌های تحویلی به 8,050 دستگاه رسید.

از آنجا که تقاضا برای این خودرو زیاد بوده و تامین قطعات آن سخت، برخی نمایندگان محلی فورد، گاه قیمت این خودرو را تا 10,000 دلار هم افزایش داده اند! فورد به منظور جلب توجه بیشتر مالکان و خریداران برانکو، به تازگی پکیج‌هایی از قطعات اسپرتی آن را عرضه کرده است.

فورد برانکو

این پکیج‌ها به طور اختصاصی برای حمل دوچرخه، قایق پارویی، چوب اسکی، چادر سقفی و جعبه بار سقفی طراحی شده اند. اگرچه که ممکن است بسیاری از آنها هم اصلا به کار مالکان برانکو نیایند. با این حال، فورد می‌خواهد تعداد لوازم جانبی برانکو اسپرت را تا 162 مورد، اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rayanlap
    Rayanlap | ۷ اسفند ۱۳۹۹

    داخلی ها یادبگیرن

  • nexaen
    nexaen | ۵ اسفند ۱۳۹۹

    "مدول" >> "ماژول" ،
    لینک خاستگاه هم اینه: https://www.motor1.com/news/489391/ford-bronco-sport-recall/

مطالب پیشنهادی