ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Square از سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیون دلاری در بیت کوین خبر داد

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات زیادی داشته و بیت کوین که زمانی به مرز ۶۰ هزار دلار نزدیک می‌شد، حالا قیمتی نزدیک به ۵۰ هزار دلار دارد. با این وجود، شرکت Square به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات زیادی داشته و بیت کوین که زمانی به مرز ۶۰ هزار دلار نزدیک می‌شد، حالا قیمتی نزدیک به ۵۰ هزار دلار دارد. با این وجود، شرکت Square به سرمایه‌گذاری روی این رمزارز ادامه می‌دهد و اخیرا ۱۷۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است.

شرکت پرداخت دیجیتال Square که توسط مدیرعامل توییتر یعنی «جک دورسی» مدیریت می‌شود، در گزارش مالی اخیرش از این سرمایه‌گذاری پرده برداشته. این شرکت نزدیک به ۳۳۱۸ بیت کوین با میانگین قیمت ۵۱,۲۳۶ دلار خریداری کرده است.

این میزان خرید از سوی Square، به معنای اعتماد آن به آینده این رمزارز است و انتظار دارد دوباره به قیمت‌های بالایی دست پیدا کند. علاوه بر این، شک و تردید درباره پایداری آن را زیرسوال می‌برد. به باور این کمپانی، بیت کوین یکی از ابزارهای توانمندسازی اقتصاد محسوب می‌شود:

«مطابق با هدف کمپانی، Square باور دارد که این رمزارز ابزاری برای توانمندسازی اقتصاد است و همچنین راهی برای مشارکت افراد در یک سیستم پولی جهانی و تضمین آینده مالی ارائه می‌دهد. این سرمایه‌گذاری بخشی از تعهد مداوم Square به این رمزارز محسوب می‌شود و این شرکت قصد دارد سرمایه‌گذاری کلی در بیت کوین را نسبت به سایر سرمایه‌‌گذاری‌هایش بطور مداوم ارزیابی کند.»

این اولین باری نیست که Square در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت پرداخت دیجیتال در اکتبر سال گذشته میلادی و زمانی که قیمت این رمزارز نزدیک به ۱۰ هزار دلار بود، ۵۰ میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرد.

قیمت بیت کوین چند روز پیش توانست به یک رکورد تاریخی دست پیدا کند و قیمت بیش از ۵۸ هزار دلار را ثبت کند. با این حال این رمزارز دیروز وضعیت بسیار نامناسبی داشت و قیمتش به کمتر از ۴۵ هزار دلار رسید. اما حالا وضعیت بهتری دارد و با ارزش کمی بالاتر از ۵۰ هزار دلار معامله می‌شود. این احتمال وجود دارد که اعلام خبر سرمایه‌گذاری Square، موجب حفظ قیمت این رمزارز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۷ اسفند ۱۳۹۹

    بیت کوین سرمایه گذاری در نظام غیر بانکی و تحریمِ

  • saleh222
    saleh222 | ۶ اسفند ۱۳۹۹

    حالا دیگه هر کی از راه میرسه میاد میگه خریدم فروختم ارز دیجیتال بی صاحب که میگن یعنی این با حرف میره بالا باحرف میاد پایین

مطالب پیشنهادی