ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پابجی در قالبی جدید

هفت سنگ این هفته را با خبر جنجالی‌ شروع می‌کنیم که این هفته حسابی سر و صدا به پا کرد؛ یک بازی بتل رویال جدید از KRAFTON در راه است که PUBG: New State نام دارد و ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هفت سنگ این هفته را با خبر جنجالی‌ شروع می‌کنیم که این هفته حسابی سر و صدا به پا کرد؛ یک بازی بتل رویال جدید از KRAFTON در راه است که PUBG: New State نام دارد و از همین حالا توجه طرفداران پابجی موبایل را به خود جلب کرده است.

این بازی هم برای اندروید و هم برای iOS منتشر خواهد شد اما فعلا امکان پیش ثبت‌نام فقط در گوگل پلی وجود دارد و بازی به زودی روی اپ استور هم قابل دسترس خواهد بود. طبق اخبار بازی طراحی واقع‌گرایانه دارد و نسبت به سایر بتل‌رویال‌هامتفاوت خواهد بود.

در بازی PUBG: New State می‌توانید سلاح‌ها ر ا با استفاده از کیت‌های شخصی سازی به هنگام بازی شخصی‌سازی کنید و علاوه بر ظاهر هر سلاح عملکرد و قدرت آن را هم تغییر بدهید تا در دنیایی که اوضاع سال ۲۰۵۱ را روایت می‌کند زنده بمانید.

در همین هفته خبر پیش ثبت نام بازی Leap Trigger هم منتشر شد؛ یک بازی شوتر رایگان که از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده می‌کند و شما را نقش جنگجویی قرار می‌دهد که باید دشمنانش را از سر راه بردارد. امکان پیش‌ثبت‌نام در گوگل پلی و اپ استور وجود دارد و گفته شده که بازی در بهار به صورت کامل منتشر خواهد شد.

بازی پازلی Poly Vita که به دست یک بازی‌ساز مستقل ساخته شده هم ۲۷ اسفند منتشر خواهد شد. این بازی طراحی مینیمال و در عین‌حال چشم‌نوازی دارد که پیش از این در بازی‌هایی مثل Monument Valley دیده بودیم و داستان زنی را روایت می‌کند که با حل کردن پازل‌ها می‌خواهد با طی کردن یک سفر روحانی مسیر زندگی خود را پیدا کند. بازی ۳۰ مرحله خواهد داشت بنابراین به احتمال زیاد با یک گیم‌پلی کوتاه اما تاثیرگذار روبرو خواهیم بود.

NetEase هم در طی انتشار خبری اعلام کرد که بازی محبوب Badlanders در سال جدید آپدیت دریافت می‌کند و محتوای جدیدی به بازی اضافه خواهد شد که شاید مهم‌ترین آن مپ جدید است. نقشه‌ی جدیدی به بازی اضافه خواهد شد که بر خلاف بقیه‌ی مپ‌های بازی فضایی  بیابانی دارد و بازیکنان می‌توانند مکان‌های جدیدی مثل راه‌آهن، قایق‌های به گل نشسته و... را تجربه کنند.

Dice Life - Roll the Dice & Build your Dream Town

  • بازی آفلاین است

بازی Dice Life یک شبیه‌ساز زندگی است که پای شانس را هم به گیم‌پلی باز کرده که هیجان آن را بالا می‌برد. بخش اصلی گیم‌پلی مثل سایر شبیه‌سازها است و باید تلاش کنید تا با جمع کردن منابع شهر خودتان را بسازید اما تمام این کارها در گرو این است که چقدر در انداختن تاس‌ها شانس بیاورید. بنابراین اگر از بازی‌هایی مثل شبیه‌ساز‌های کشاورزی و شهرسازی خوشتان می‌آید بد نیست که بازی Dice Life را هم امتحان کنید.

Dice Life - Roll the Dice & Build your Dream Town

Dice Life - Roll the Dice & Build your Dream Town

سازنده: Jelly Button Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: برای هر دستگاه متفاوت است مگابایت زبان:

Lyxo 

  • بازی آفلاین است

بازی Lyxo یک پازل مینیمال است که بازیکنان را با خود به دنیای رنگ، نور و تاریکی می‌برد و با طراحی بصری جذابی که دارد تا ساعت‌ها مشغولشان می‌کند. داستان بازی از این قرار است که در هر مرحله شما وارد فضایی تاریک می‌شوید که یک چشمه‌ی نور و چندتا آینه در آن وجود دارد و باید پرتوی نور را به طوری تقسیم کنید که این اتاق روشن شود.

Lyxo

Lyxo

سازنده: Emoak قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 174.6/39 مگابایت زبان:

Inked

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Inked از آن بازی‌هایی است که در عین سادگی معنایی عمیق را به بازیکنان منتقل می‌کند. بازی درباره‌ی قهرمانی بی‌نام و نشان است که شما را با خود به یک ماجراجویی می‌برد و شما با حل کردن پازل‌های متعدد راه او را در این جهان بی‌انتها روشن می‌کنید تا بتواند به جستجوی امید و عشق گم‌شده برود.

Inked‏

Inked‏

سازنده: Nuverse قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2100/940 مگابایت زبان:

Abysswalker

  • بازی  آنلاین است

اگر طرفدار بازی‌های سبک سایبرپانک هستید، بازی Abysswalker را از دست ندهید. این بازی در دنیایی روایت می‌شود که تکنولوژی و فانتزی در هم آمیخته‌اند و مثل همیشه دو دستگی، تعقیب و گریز و دشمن‌کشی هم وجود دارد. این بازی در بخش شخصی‌سازی بسیار دست بازیکنان را باز گذاشته و به راحتی می‌توانید سلاح‌ها و کاراکترتان را با سلیقه‌ی خودتان تطبیق بدهید.

Abysswalker‏

Abysswalker‏

سازنده: 9SplayDeveloper قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/92 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۸ اسفند ۱۳۹۹

    بسیار عالی بود دستون درد نکنه خانم شهبازی ، لطفا بازی های آفلاین بیشتری معرفی کنید .
    ? Inked‏ عالی بود .

مطالب پیشنهادی