ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی تخفیفان از سرویس «بازگشت وجه نقد»؛ دریافت پول با خرید از فروشگاه‌ها

سایت خرید گروهی تخفیفان از سرویس «بازگشت وجه نقد» رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در زمان خرید حضوری، درصدی از مبلغ پرداختی خود را بازپس گیرند. پیش از این و ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰

سایت خرید گروهی تخفیفان از سرویس «بازگشت وجه نقد» رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در زمان خرید حضوری، درصدی از مبلغ پرداختی خود را بازپس گیرند.

پیش از این و در قالب سرویس «پول تو»، کاربران تخفیفان با خرید آنلاین می‌توانستند بخشی از پرداختی را به کیف پول خود منتقل کنند و حال با قابلیت «بازگشت وجه نقد» به هنگام خرید حضوری، درصدی از پول پرداخت شده را می‌توان در کیف پول تخفیفان شارژ و سپس به حساب بانکی خود منتقل کنند.

این سرویس اکنون در بیش از 10 هزار فروشگاه سراسر کشور فعال است که از جمله آن‌ها می‌توان به شعبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار، رفاه، جانبو، هایپر فامیلی، مایلی و یاران دریان اشاره کرد که در آینده‌ای بسیار نزدیک در سایر فروشگاه‌های معتبر کشور قابل استفاده می‌شود.

«نازنین دانشور»، بنیان‌گذار و مدیر عامل تخفیفان با اشاره به اهداف این مجموعه، درباره سرویس جدید گفت: «ما در تخفیفان از همان روز اول به دنبال خرید هوشمندانه توسط کاربران‌مان بوده‌ایم که برای رسیدن به این هدف، باید شاهد تنوع در محصولات و خدمات باشیم تا مردم بتوانند قبل از خرید، به اطلاعات کاملی دسترسی داشته باشند و در نهایت با قیمت بسیار مناسبی خرید خود را نهایی کنند. در کنار این هدف، سعی کردیم به صاحبان کسب‌وکار کمک کنیم تا رونقی به کسب و کار خود بخشند و از ظرفیت کامل کسب‌وکارشان استفاده کنند. در انتهای سال 98 و با توجه به شیوع کرونا و اتفاقاتی که برای کسب‌وکارها رخ داد، ما به اهداف خود سرعت بیشتری دادیم و سرویس «پول‌تو» را برای خریدهای آنلاین به راه انداختیم. حالا تیم تخفیفان و نت‌برگ توانسته در کم‌ترین زمان ممکن این سرویس را برای خرید حضوری هم آماده و فعال کند.»

او در ادامه به برنامه این مجموعه اشاره کرد که درتلاش هستند تا به بزرگترین پلتفرم ارائه کننده خدمات بازگشت وجه به فروشگاه‌های سراسر کشور باشند و خدمات بهتر و بیشتری را برای مدیریت کسب‌وکارها ارائه کنند.

آشنایی بیشتر با سرویس «بازگشت وجه نقد»

هنگامی که برای خرید به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید، بایستی کل مبلغ اقلام خریداری شده را پرداخت نمایید اما در صورت مراجعه به فروشگاه‌های منتخب و استفاده از سرویس مذکور، پس از پرداخت کامل وجه، از پاداش نقدی برخوردار خواهید شد و درصدی از مبلغ پرداختی به کیف پول شما در تخفیفان باز می‌گردد که می‌توانید این مبلغ را به حساب بانکی خود واریز کنید. لازم به ذکر است که نرخ بازگشت وجه در هر فروشگاه متفاوت است.

برای استفاده از سرویس «بازگشت وجه نقد» بایستی در اپلیکیشن تخفیفان حساب کاربری ایجاد کنید و سپس در قسمت «بازگشت وجه»، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید به هنگام خرید بایستی از همان کارت بانکی که شماره آن را ثبت کرده‌اید استفاده کنید.

این سرویس رایگان بوده و کارمزدی ندارد و به پس‌انداز و صرفه‌جویی افراد کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی