ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ایلان ماسک؛ تسلا مدل S Plaid توانایی ثبت زمان کمتر از 7 دقیقه را در پیست نوربرگ رینگ دارد

تسلا با یک سال تاخیر فیس لیفت دوم مدل S با نام تسلا مدل S Plaid را با قوای محرکه جدید مجهز به 3 موتور الکتریکی معرفی کرد و در جدیدترین مصاحبه ایلان ماسک با ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

تسلا با یک سال تاخیر فیس لیفت دوم مدل S با نام تسلا مدل S Plaid را با قوای محرکه جدید مجهز به 3 موتور الکتریکی معرفی کرد و در جدیدترین مصاحبه ایلان ماسک با پادکست «Joe Rogan Experience» حرف از این محصول جدید نیز به میان آمده است.

ماسک قول داده که از ماه آینده این محصول را به فروش برساند. مدل S Plaid برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به تنها 1.96 ثانیه زمان احتیاج دارد و با این که یک سدان سایز متوسط سنگین وزن است اما این شرکت همانطور که در سال قبل به دنبال رکورد شکنی در پیست نوربرگ رینگ آلمان موسوم به جهنم سبز بود. قصد دارد تا مجددا به این پیست بازگردد و یک رکورد زیر 7 دقیقه را به ثبت برساند.

تسلا سال گذشته توانسته بود با تغییرات زیاد و استفاده از لاستیک اسلیک یا همان مسابقه‌ای رکورد 7 دقیقه و 13 ثانیه را به ثبت برساند.

در همین رابطه ایلان ماسک می‌گوید:

«ما به دنبال این هستیم تا زمان سال گذشته خود را بهبود دهیم و پس از آن نیز قصد داریم تا یک رکورد زیر 7 دقیقه را به ثبت برسانیم. در صورت ثبت چنین رکوردی این یک دست آورد عالی برای ما به شمار خواهد آمد.»

در حال حاضر تنها 10 خودرو تولیدی توانسته اند زمانی کمتر از 7 دقیقه را به ثبت برسانند که بسیاری از آنها گران قیمت‌تر و همینطور ابعاد کوچک تری به نسبت تسلا مدل S دارند.

تسلا مدل S Plaid توانایی تولید 1000 اسب بخار قدرت را دارد و مدل + آن نیز به احتمال زیاد توانایی تولید بیش از 1000 اسب بخار را خواهد داشت و به مدد این قدرت زیاد انتظار می‌رود که شتاب گیری خیره کننده تسلا مدل S Plaid همگان را شگفت زده کند.

در حال حاضر رکورد سریع ترین خودروی تولید انبوه جهان در اختیار مرسدس بنز AMG GT Black Series با ثبت زمان 6 دقیقه و 48.047 ثانیه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی