ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گوشی مقاوم گلکسی Xcover 5 رونمایی کرد

گلکسی Xcover 5 از بالاترین استانداردهای نظامی دنیای موبایل پشتیبانی کرده و در برابر سقوط از ارتفاع، ضربه و نفوذ آب مقاوم است. گلکسی Xcover 5 از نظر سخت‌افزار یا نمایشگر تمام صفحه و از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۹

گلکسی Xcover 5 از بالاترین استانداردهای نظامی دنیای موبایل پشتیبانی کرده و در برابر سقوط از ارتفاع، ضربه و نفوذ آب مقاوم است.

گلکسی Xcover 5 از نظر سخت‌افزار یا نمایشگر تمام صفحه و از این دست ظرافت‌ها حرف زیادی برای گفتن ندارد اما از ظاهر مستحکمش پیداست همان چیزی است که عاشقان طبیعت یا افراد شاغل در زمینه‌های کاری سخت و پر تنش از یک موبایل انتظار دارند: دستگاهی که در برابر سقوط یا ضربه و شوک تسلیم نشود.

گلکسی Xcover 5 با تائیدیه نظامی MIL-STD810H و استاندارد IP68 تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری دوام می‌آورد و اجازه نفوذ غبار را هم نخواهد داد. بدنه ۱۴۷ در ۷۱ در ۹.۲ میلیمتری آن در لایه‌ای از پلاستیک مقاوم قرار گرفته و سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری هم برایش مثل این است که روی تشک افتاده باشد.

مزایای این موبایل تنها به دوام بالا محدود نمی‌شود و با استفاده از اپ مایکروسافت تیمز می‌توانید از آن به عنوان واکی تاکی استفاده کنید. کلید ویژه‌ای هم در آن تعبیه شده که می‌توانید آنرا برای راه‌اندازی هر اپی سفارشی سازی کنید.

این گوشی از نظر مشخصات فنی به نمایشگر  ۵.۳ اینچی LCD با وضوح +720p مجهز است و در لبه بالایی این پنل هم دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد.

پردازنده گوشی اگزینوس ۸۵۰ است و در کنار آن ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. در پنل پشتی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. سامسونگ موبایل مقاوم خود را به اندروید ۱۱ تعبیه کرده که میزبان انبوهی از قابلیت‌های امنیتی Knox است.

تامین شارژ گوشی بر عهده باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد که با شارژ سریع ۱۵ واتی سازگار است و می‌توان آنرا از طریق پورت  USB-C یا پین پوگو شارژ کرد.

گلکسی Xcover 5 در همین ماه با قیمت ۲۹۰ یورو راهی بازارهای منتخب اروپا، آسیا و آمریکای لاتین خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    نمیدونم چه مرگی دارن اینا که کانفیگ گوشیهای مقاوم رو اینقدر ضعیف انتخاب میکنن

  • Mr. J
    Mr. J | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    کانفیگش خیلی خیلی ضعیفه در حد میانرده های ۵ سال پیشه!

  • فرشید یاری
    فرشید یاری | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    افتضاح به تمام عیار

مطالب پیشنهادی