ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

لیست مشخصات کامل گلکسی A52 5G منتشر شد

گلکسی A52 5G هنوز رسما معرفی نشده و احتمالا تا چند هفته دیگر رونمایی می‌شود، اما حالا یک خرده‌فروشی در عربستان سعودی این گوشی را عرضه کرده و مشخصات فنی کامل آن را به اشتراک ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱

گلکسی A52 5G هنوز رسما معرفی نشده و احتمالا تا چند هفته دیگر رونمایی می‌شود، اما حالا یک خرده‌فروشی در عربستان سعودی این گوشی را عرضه کرده و مشخصات فنی کامل آن را به اشتراک گذاشته است.

میان‌رده جدید سامسونگ نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد. در اطلاعات این فروشگاه اشاره‌ای به پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا نشده، اما انتظار داریم که پنل گلکسی A52 5G از نرخ ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند. حسگر اثر انگشت در داخل نمایشگر کار گذاشته شده و گوریلا گلس شرکت کورنینگ از نمایشگر آن محافظت می‌کند. البته نمی‌دانیم که کدام نسخه از گوریلا گلس روی این دستگاه به کار رفته است.

اسنپدراگون 750G قلب تپنده گلکسی A52 5G خواهد بود و همراه آن ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این حافظه داخلی با کمک کارت حافظه تا ۱ ترابایت قابل ارتقاست، ولی در صورت استفاده از کارت حافظه اسلات سیم کارت دوم را از دست می‌دهید. این فروشگاه فقط یک پیکربندی حافظه را برای گلکسی A52 5G عرضه کرده اما این مسئله می‌تواند وابسته به بازار هدف باشد.

موبایل جدید سامسونگ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که قادر به فیلم‌برداری 4K است. این گوشی در قاب عقب همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (احتمالا از نوع فوق عریض) و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی (احتمالا از نوع ماکرو و تشخیص عمق) دیگر هم دارد. دوربین سلفی گلکسی A52 5G یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است.

این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با کمک درگاه USB-C با شارژ سریع ۲۵ واتی سازگار است. این گوشی جک هدفون ندارد اما از NFC بهره می‌برد. فروشگاه یادشده سیستم عامل گلکسی A52 5G را اندروید ۱۰ اعلام کرده ولی احتمالا اشتباهی رخ داده چون این گوشی قبلا با اندروید ۱۱ روی پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده بود.

گلکسی A52 5G با قیمت ۱۶۵۰ ریال عربستان فروخته می‌شود که چیزی معادل ۴۴۰ دلار خواهد بود. این موبایل باید نسخه 4G هم داشته باشد، اما این مدل هنوز مشاهده نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فراز
    فراز | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

    هر دو ریال اما این کجا و آن کجا! کی بشه از دست این دزدای بیسواد یه نفس راحت بکشیم

مطالب پیشنهادی