ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی گوشی‌های سری P50 را با سیستم عامل هارمونی وارد بازار می‌کند

ظاهرا هواوی در هفته‌های آینده از گوشی‌های سری P50 به همراه یک تبلت رونمایی می‌کند. طبق جدیدترین اطلاعات، گوشی‌های پرچمدار این کمپانی چینی بطور پیش فرض به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌شوند. طبق گزارشی جدید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

ظاهرا هواوی در هفته‌های آینده از گوشی‌های سری P50 به همراه یک تبلت رونمایی می‌کند. طبق جدیدترین اطلاعات، گوشی‌های پرچمدار این کمپانی چینی بطور پیش فرض به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌شوند.

طبق گزارشی جدید و گفته یک حساب در شبکه اجتماعی Weibo، آزمایش بتای ۲ هارمونی ۲.۰ روی گوشی P50 به پایان رسیده و حالا این شرکت می‌خواهد بتا ۳ را امتحان کند. با توجه به این موضوع، سری P50 تبدیل به اولین گوشی‌هایی می‌شوند که بطور پیش فرض با سیستم عامل هارمونی از راه می‌رسند.

اگرچه برای اولین بار هواوی از سیستم عامل انحصاری‌اش بطور پیش فرض استفاده می‌کند، اما در گذشته شاهد انتشار نسخه‌های بتا هارمونی برای پرچمدارهای قدیمی این برند بوده‌ایم. با این وجود، گوشی‌های سری P50 بطور کامل اندروید را کنار می‌گذارند.

هواوی P50

انتظار می‌رود از ماه آینده میلادی مهاجرت گسترده گوشی‌های هواوی به سمت سیستم عامل هارمونی آغاز شود و پرچمدارهای این غول فناوری چینی در این مسیر پیشرو باشند. این کمپانی انتظار دارد که سیستم عامل هارمونی تا پایان سال جاری میلادی در ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد که البته تنها منحصر به گوشی‌های هوشمند نمی‌شود.

سیستم عامل هارمونی علاوه بر گوشی‌های هوشمند، در تلویزیون‌های هوشمند، اسمارت واچ‌ها و همچنین گجت‌های اینترنت اشیاء مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هواوی برای اینکه کاربران را برای مهاجرت از اندروید و سرویس‌های گوگل به سیستم عامل هارمونی آماده کند، سرویس‌های Petal را گسترش می‌دهد. این کمپانی با Petal Search روند مهاجرت به این سرویس‌ها را آغاز کرد و اخیرا آزمایش سرویس Petal Mail را به عنوان جایگزین جیمیل کلید زده است.

انتظار می‌رود این غول فناوری چینی از گوشی‌ P50 به همراه نسخه‌های پرو و پرو پلاس آن رونمایی کند که البته احتمالا حضور کمرنگی در بازار جهانی خواهند داشت. با این حال اگر هواوی بتواند محبوبیت سیستم عامل و سرویس‌هایش را افزایش دهد و البته بر مشکل تامین چیپ‌های موردنیازش غلبه کند، می‌تواند دوباره حضور قدرتمندی در بازار جهانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مممممم
    مممممم | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

    مسئولان یاد بگیرن که فقط با حرف کار به جایی پیش نمیره عمل باید کرد

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

      مسئولین چی رویادبگیرن؟ ساخت سیستم عامل؟ اونم سیستم عاملی که همون اندرویدفقط قیافه ش عوض شده؟ مسئولین دزدی وخیلی خوب بلدن‌، ظاهراهم که همه جوره دراختیارچین هستن، شمابه فکراونانباش..

  • realtime
    realtime | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

    مگه بر پایه اندروید نبود؟

مطالب پیشنهادی