ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی می 10S با اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی امروز از تلفن هوشمند جدیدی از خانواده قبلی پرچمدارانش به نام Mi 10S رونمایی کرد. این دستگاه از نظر ظاهری شبیه می 10 التراست، ولی در داخل از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

شیائومی امروز از تلفن هوشمند جدیدی از خانواده قبلی پرچمدارانش به نام Mi 10S رونمایی کرد. این دستگاه از نظر ظاهری شبیه می 10 التراست، ولی در داخل از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند و اکثر قطعات آن شبیه می 10 5G است. شیائومی می 10S با قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار روانه بازار می‌شود.

می 10S نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده دارد و برای دوربین سلفی از حفره‌ای در گوشه سمت چپ صفحه استفاده می‌کند. این نمایشگر از رزولوشن +FHD معادل ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۱۲۰ نیتی، نسبت کنتراست ۵ میلیون به ۱ و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 برخوردار است. شیائومی روی این صفحه محافظ گوریلا گلس ۵ را قرار داده است.

می 10S از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند که همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. حدود ۵۶ دقیقه طول می‌کشد تا این باتری از صفر تا صد شارژ شود. شیائومی همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی را روی این گوشی قرار داده است. می 10S برای توزیع مناسب گرما از فناوری خنک‌سازی مبتنی بر مایع محفظه بخار استفاده می‌کند.

شیائومی می 10S به عنوان دوربین سلفی از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در قاب عقب این گوشی دوربین چهارگانه‌ای تعبیه شده که ظاهری شبیه می 10 الترا دارد. این ماژول شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.69، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. می 10S می‌تواند فیلم‌برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشد.

شیائومی موبایل جدید خود را با اندروید ۱۱ و پوسته MIUI 12 به بازار می‌فرستد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر، پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۱، فرستنده مادون قرمز، NFC و درگاه USB-C اشاره کنیم. بلندگوهای استریوی می 10S توسط شرکت Harman Kardon بهینه‌سازی شده و بالاترین امتیاز رده‌بندی DxOMark را کسب کرده است.

شیائومی می 10S در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۰۶ دلار، در مدل ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۳۷ دلار و در مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۸۳ دلار به بازار می‌آید. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود. شیائومی فعلا این دستگاه را در چین عرضه کرده اما انتظار می‌رود که سایر بازارها هم خیلی زود میزبان می 10S باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی