ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سرفیس لپ‌تاپ ۴ مایکروسافت با پردازنده‌های اینتل و AMD افشا شد

چندین ماه از معرفی سرفیس لپ‌تاپ ۳ می‌گذرد و مایکروسافت خودش را برای رونمایی از نسل جدیدش آماده می‌کند. حالا گزارشی جدید، مشخصات سرفیس لپ‌تاپ ۴ را در اختیار ما قرار داده است. لپ‌تاپ جدید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵

چندین ماه از معرفی سرفیس لپ‌تاپ ۳ می‌گذرد و مایکروسافت خودش را برای رونمایی از نسل جدیدش آماده می‌کند. حالا گزارشی جدید، مشخصات سرفیس لپ‌تاپ ۴ را در اختیار ما قرار داده است.

لپ‌تاپ جدید مایکروسافت در نسخه‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل و AMD وارد بازار می‌شود. این محصول از پردازنده‌های رایزن 5 4680U و رایزن 7 4980U بهره می‌برد و خبری از پردازنده‌های سری رایزن ۵ که اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند، در آن‌ نخواهد بود. با این وجود، سرفیس لپ‌تاپ ۴ به جدیدترین پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل شامل Core i5-1145G7 و Core i7-1185G7 مجهز می‌شود.

به نظر می‌رسد تنها پردازنده‌ها تفاوت اصلی میان سرفیس لپ‌تاپ ۳ و ۴ باشند. مدل جدید در نسخه‌های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی وارد بازار می‌شود که تفاوتی با نسل گذشته‌اش ندارد. رزولوشن این نمایشگرها به ترتیب برابر ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل و ۲۴۹۶ در ۱۶۶۴ پیکسل خواهد بود و همچنین نسبت تصویر ۳:۲ خواهند داشت که این ویژگی‌ها هم با سرفیس لپ‌تاپ ۳ یکسان هستند.

سرفیس لپ‌تاپ ۴

سرفیس لپ‌تاپ ۴ را در مدل‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل می‌توان با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم سفارش داد، اما میزان رم در نمونه‌های مجهز به پردازنده‌های AMD حداکثر به ۱۶ گیگابایت می‌رسد. اگر مدل مجهز به پردازنده‌های اینتل را سفارش دهید، حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌گیرد، اما برای نسخه‌های مجهز به پردازنده‌های AMD، این میزان به ۵۱۲ گیگابایت کاهش می‌یابد.

ضخامت این محصولات در نسخه‌های مختلف یکسان و برابر ۱۴.۵ میلی‌متری خواهد بود، با این حال وزن آن‌ها متفاوت است. طبق گزارش اخیر، مدل ۱۳.۵ اینچی مجهز به پردازنده اینتل وزنی برابر ۱.۳۱ کیلوگرم و نسخه‌های دیگر وزنی برابر ۱.۲۵ کیلوگرم خواهند داشت. مدل ۱۵ اینچی مجهز به پردازنده اینتل هم ۱.۵۴ کیلوگرم وزن دارد و البته اطلاعی از وزن مدل ۱۵ اینچی با پردازنده‌های AMD نداریم.

سرفیس لپ‌تاپ ۴ به سرفیس کانکت، USA نوع C و A و بلوتوث مجهز می‌شود و از سنسور سنجش نور محیط بهره می‌برد. علاوه بر این، با سرفیس پن و Dial هم سازگار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    انصافا خیلی قشنگن

  • yas
    yas | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

    تکراری داره میشه دیگه نسل اولش معرکه بود دیگه داره تکرار میشه

مطالب پیشنهادی