ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A52 پیش از رونمایی [تماشا کنید]

سامسونگ احتمالا 27 اسفندماه در جریان رویداد آنپکد از گوشی‌های‌ هوشمند میان رده گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی خواهد کرد. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A52 5G در یوتیوب ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

سامسونگ احتمالا 27 اسفندماه در جریان رویداد آنپکد از گوشی‌های‌ هوشمند میان رده گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی خواهد کرد. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A52 5G در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است.

طراحی دستگاه به نمایش گذاشته شده در ویدیوی جعبه گشایی کانال یوتیوب «Moboaesthetics» با اطلاعاتی غیررسمی، شایعه‌ها و البته رندرهای فاش شده‌ای که تاکنون در رابطه با میان رده‌های جدید منتشر شده، مطابقت دارد.

باتوجه به ویدیوی منتشر شده،‌ به نظر می‌رسد میان رده جدید سامسونگ با نمایشگر با نرخ تازه سازی 120 هرتز، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار با استاندارد IP67، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی معرفی و در دسترس کاربران قرار گیرد. گلکسی A52 5G برخلاف گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 مجهز به اسلات microSD برای افزایش ظرفیت حافظه نیز خواهد بود.

انتظار می‌رود میان‌رده‌های گلکسی A52 5G و همچنین گلکسی A72 5G در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و 4G در دسترس کاربران قرار گیرند. براساس خبرهای غیررسمی،‌ ظاهرا نسخه‌ 4G با مشخصات ضعیف‌تر و قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه 5G به بازار عرضه خواهند شد. برای مثال گفته شده که میان رده‌های جدید کره‌ای‌ها با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G از نمایشگر با نرخ تازه‌ سازی 90 هرتز بهره می‌برند، حال آنکه نسخه 5G این دو گوشی هوشمند جدید مجهز به نمایشگر با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهند بود.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی را در مورد رویداد آنپکد هفته آینده مورخ 27 اسفندماه تایید نکرده است. باید دید کره‌ای‌ها در نهایت گوشی‌های هوشمند میان رده جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهند کرد و آیا می‌توانند توجه کاربران را بار دیگر به موبایل‌های این سری جلب کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MH TGR
    MH TGR | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

    من الان A51 256gb دارم و با توجه به تجربه ام میگم ضعیف عمل کرده و ازش انتظار بیشتری داشتم
    از نظر کیفیت از گوشی قبلیم که شاهین 2 بود ضعیفتر عمل کرده و نسبت به گوشی قبلیم کیفتش کمتره و ازش خیلی بیشتر انتظار داشتم

    حالا A52 تو سایت بنج گیگ امتیاز خیلی کمتری بدست آورده و حدود 700 امتیاز از A51 کمتر کسب کرده
    بنظرم سامسونگ برای اینکه براشون بصرفه و سود بیشتری کنن فقط کمیت مشخصات رو بردن بالا ولی میخوان از قطعات بی کیفیت استفاده کنن

    اگه بتونه از نظر کیفیت نظرمو جلب کنه و از A51 که الان دارم بهتر عمل کنه و قیمت مناسبی داشته باشه احتمالا بخرم

  • ali
    ali | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    به نظر چیز خوبی میاد?

  • Shayan
    Shayan | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    320 برای تماشا با اندازه ای که الان هست خوبه اما زمانی مه فول ایکرین میشه فاجعه ست

  • ali rezaie
    ali rezaie | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    لطفا کیفیت 720 بزارین . این کیفیت 320 به درد تماشا کردن نمیخوره

مطالب پیشنهادی