ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات احتمالی گلکسی M42 مشخص شد؛ اولین مدل 5G از سری گلکسی M

سامسونگ سری گلکسی M را برای تسخیر بازار هند توسعه داد اما این خانواده به واسطه قیمت مناسب در کشورهای دیگر از جمله ایران با استقبال همراه شد و حالا خود را برای عرضه نخستین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

سامسونگ سری گلکسی M را برای تسخیر بازار هند توسعه داد اما این خانواده به واسطه قیمت مناسب در کشورهای دیگر از جمله ایران با استقبال همراه شد و حالا خود را برای عرضه نخستین مدل 5G این سری آماده می‌کند.

نخستین مدل سازگار با نسل پنجم شبکه از سری گلکسی M احتمالا گلکسی M42 5G نام خواهد داشت. نخستین نشانه‌ها از تولید این گوشی چند ماه قبل و همزمان با دریافت تائیدیه BIS مشاهده شده بود. همین مدل در وب‌سایت اتحادیه Wi-Fi با شماره مدل M-M426B/DS رویت شد که حاکی از پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اندروید ۱۱ و سازگاری با باند وای‌فای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز بود.

از سوی دیگر همین شماره مدل در وب‌سایت بلوتوث SIG مشاهده شد و بر اساس آن ممکن است گلکسی M42 5G همان ریبرند شده A42 5G باشد. بر اساس داده‌های این سایت گلکسی M42 نخستین مدل سازگار با نسل پنجم شبکه از این سری خواهد بود. از آنجا که A42 ارزانترین گوشی 5G سامسونگ است و با توجه به میانگین قیمت پایین‌تر سری M ممکن است M42 5G با قیمتی پایین‌تر به دست کاربران برسد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات گلکسی M42 5G در دسترس نیست اما در صورتی که همان A42 5G باشد از چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G در کنار ۸ گیگابایت رم و نمایشگر سوپر امولد ۶.۶ اینچی بهره خواهد برد. این گوشی به باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز شده و از دوربین ۴ گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

این خانواده از همان زمان معرفی به واسطه قیمت مناسب و مشخصات سخت‌افزاری قابل توجه با استقبال بسیاری از سوی کاربران به ویژه در هند مواجه شده بودند. طبیعتاً ارائه قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G در این سری باعث افزایش محبوبیت و استقبال بیشتر از آنها خواهد شد و به همین خاطر سامسونگ این مسیر را در پیش گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی