ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا، سونی و اوراکل بطور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حضور نخواهند داشت

سال گذشته میلادی بخاطر شیوع ویروس کرونا، خبری از برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) نبود. اگرچه امسال این نمایشگاه با تاخیر و همچنین بطور حضوری برگزار می‌شود، اما غایبان بزرگی مانند نوکیا و سونی خواهد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۴

سال گذشته میلادی بخاطر شیوع ویروس کرونا، خبری از برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) نبود. اگرچه امسال این نمایشگاه با تاخیر و همچنین بطور حضوری برگزار می‌شود، اما غایبان بزرگی مانند نوکیا و سونی خواهد داشت. این کمپانی‌ها بطور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ مشارکت نمی‌کنند.

اریکسون، یکی از غول‌های حوزه تجهیزات مخابراتی بطور رسمی از عدم حضورش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ خبر داده و ظاهرا این موضوع باعث شده که شرکت‌های دیگری هم از حضور فیزیکی در چنین نمایشگاهی انصراف دهند.

نوکیا اخیرا تایید کرده که در این رویداد حضور نخواهد داشت. این کمپانی فنلاندی اعلام کرده که پس از بررسی‌ها، تصمیم به عدم حضور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ در بارسلونا گرفته است. به گفته نوکیا، سلامت کارکنان، مشتریان و شرکا از اهمیت بالایی برای این شرکت برخوردار است. این کمپانی بطور مجازی در این نمایشگاه مشارکت خواهد داشت.

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱

در کنار نوکیا و اریکسون، کمپانی‌های دیگری مانند سونی و اوراکل هم عدم حضور فیزیکی در MWC 2021 را تایید کرده‌اند. دلایل این شرکت‌ها با دیگر برندها مشابه است و آن‌ها هم نمی‌خواهند کارکنان و بازدیدکنندگان را در معرض خطر قرار دهند.

GSMA، برگزارکننده MWC اعلام کرده که به تصمیم اریکسون احترام می‌گذارد و همچنین گفته به دنبال ایجاد یک پلتفرم مجازی برای پشتیبانی از کمپانی‌ها و خبرنگارانی است که نمی‌توانند بطور حضوری و فیزیکی در این نمایشگاه حضور داشته باشند، البته اریکسون از مشارکت مجازی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حرفی نزده است.

سال گذشته میلادی پس از اینکه بسیاری از شرکت‌ها از عدم حضور در کنگره جهانی موبایل خبر دادند، GSMA بطور رسمی این رویداد را لغو کرد و شاهد عدم برگزاری آن بودیم. با این حال انتظار نمی‌رود امسال چنین موضوعی رخ دهد و MWC 2021 با چندین ماه تاخیر برگزار خواهد شد.

در اواخر ماه فوریه کنگره جهانی موبایل شانگهای بطور فیزیکی به همراه چندین پنل مجازی برگزار شد که طبق پیش‌بینی‌ها، ۱۷ هزار نفر در آن شرکت کردند و هیچ‌کدام از آن‌ها به کرونا مبتلا نشدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی