ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گوشی‌های سری وان پلاس ۹ با رنگ‌های متنوع منتشر شد

گوشی‌های سری وان پلاس ۹ هفته آینده یعنی ۳ فروردین بطور رسمی معرفی می‌شوند، با این حال همچنان شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها هستیم. حالا جدیدترین رندرهای این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

گوشی‌های سری وان پلاس ۹ هفته آینده یعنی ۳ فروردین بطور رسمی معرفی می‌شوند، با این حال همچنان شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها هستیم. حالا جدیدترین رندرهای این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده که آن‌ها در را رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد.

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «ایشان آگاروال»، در توییت اخیرش رندرهایی از پرچمدارهای آینده وان پلاس منتشر کرده. نسخه استاندارد این سری با سه رنگ مشکی ستاره‌ای، آسمان قطبی و مه زمستانی وارد بازار می‌شود.

رندرهای مدل پرو این گوشی هوشمند را در رنگ‌های سیاه اختری، مه صبحگاهی و سبز کاجی نشان می‌دهند. در حالی که مدل استاندارد از نمایشگر تخت بهره می‌برد، وان پلاس نسخه پرو را به پنل خمیده مجهز می‌کند. این احتمال وجود دارد که نسخه استاندارد دارای فریم پلاستیکی باشد.

طبق گزارش‌ها، وان پلاس ۹ با نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد، رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسد. در مقابل مدل پرو از پنل ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +QHD بهره می‌برد که البته رفرش ریت آن تفاوتی با برادرش ندارد.

این محصولات در بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند و تمام مدل‌های آن‌ها به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شوند.

وان پلاس ۹ پرو
رندرهای وان پلاس ۹ پرو

وان پلاس ۹ احتمالا از دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یکی از آن‌ها خروجی ۱۲ مگاپیکسلی ارائه می‌کند و دیگری اولترا واید خواهد بود. این دستگاه به دوربین تله‌فوتو هم مجهز می‌شود.

وان پلاس ۹ پرو دارای دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود که سنسور اصلی آن، ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX789 است. این دستگاه همچنین از دوربین‌های اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد.

دوربین این محصولات توسط کمپانی سوئدی «هاسلبلاد» تنظیم می‌شود و برای اولین بار با حالت «هاسلبلاد پرو»، کالیبراسیون سنسور این شرکت به گوشی‌های هوشمند می‌آید. با وجود چنین موضوعی، وان پلاس برنامه‌ای برای ارسال این دستگاه به DxOMark برای بررسی دوربین توسط این مرجع ندارد.

انتظار می‌رود پرچمدارهای آینده وان پلاس باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشند و مدل استاندارد و پرو به ترتیب قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ و ۶۵ واتی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yas
    yas | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

    به نظرتون دوربینش توانایی رقابت با p50 پرو هواوی رو داره؟

    • afg
      afg | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

      فک نکنم

    • Milad
      Milad | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

      معلوم نیست. باید منتظر باشی ببینی چی میشه. هاسلبلد حرفه ایی هست و انتظار میره اختلافشون کم باشه

مطالب پیشنهادی