ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت
تکنولوژی

مدیرعامل سامسونگ: امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره سرنوشت گوشی‌های سری گلکسی نوت هستیم و حالا مدیرعامل سامسونگ الکترونیک، «دی‌جی کو» از عدم عرضه نسل جدید این فبلت‌ها در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر داده، البته تایید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره سرنوشت گوشی‌های سری گلکسی نوت هستیم و حالا مدیرعامل سامسونگ الکترونیک، «دی‌جی کو» از عدم عرضه نسل جدید این فبلت‌ها در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر داده، البته تایید کرده که این کمپانی خط تولید این سری را متوقف نمی‌کند.

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S21 شامل نسخه استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی کرد و کره‌ای‌ها برای اولین بار قلم S Pen را به گوشی‌های سری گلکسی S آوردند و گلکسی S21 اولترا از این قلم پشتیبانی می‌کند. با توجه به چنین موضوعی، معرفی نسل جدید گلکسی نوت در سال جاری میلادی کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

پیش از معرفی گلکسی S21 اولترا، قلم S Pen در دنیای گوشی‌های هوشمند سامسونگ تنها مختص گلکسی نوت بود. در کنار این پرچمدار، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های تاشو کره‌ای‌ها هم قادر به پشتیبانی از این قلم باشند و بتوان از S Pen برای گلکسی زد فولد ۳ استفاده کرد.

گلکسی نوت

اگرچه برخی گزارش‌ها از توقف کامل خط تولید گلکسی نوت و جایگزینی آن با گوشی‌های سری گلکسی زد فولد خبر داده بودند، اما دی‌جی کو عدم عرضه نسل جدید این فبلت‌ها در سال جاری میلادی را به عنوان پایان عمر این سری اعلام نکرده:

«این موضوع به معنای عدم عرضه محصولات جدید نیست. زمانبندی ارائه این محصولات می‌تواند متفاوت باشد، اما سال آینده میلادی برای ادامه کار آماده می‌شویم.»

با توجه به چنین اظهارنظری، سال آینده میلادی با نسل جدید گلکسی نوت روبه‌رو خواهیم شد، البته شاید کره‌ای‌ها با توجه به میزان استقبال از قلم S Pen در سری گلکسی S و همچنین گلکسی زد فولد ۳، از چنین تصمیمی منصرف شوند، چرا که سامسونگ در گذشته عرضه گلکسی نوت ۲۱ را تایید کرده بود. علاوه بر این، به احتمال زیاد گلکسی S22 اولترا هم قادر به پشتیبانی از قلم S Pen باشد.

طبق گزارش‌ها، کره‌ای‌ها در ادامه سال جاری میلادی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ رونمایی می‌کند. با توجه به اظهارنظر اخیر دی‌جی کو، احتمالا نباید منتظر معرفی پرچمدار دیگری از سوی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی