ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های پین‌بال؛ تجربه‌ی دوباره نوستالژی کودکی

پین‌بال یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های رومیزی است که به هنگام رونق دستگاه‌های بازی محبوبیت فراوانی داشت و مثل خیلی از بازی‌های رومیزی دیگر با پیشرفت تکنولوژی اول به کامپیوتر‌های خانگی و بعدها به پلتفرم موبایل ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

پین‌بال یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های رومیزی است که به هنگام رونق دستگاه‌های بازی محبوبیت فراوانی داشت و مثل خیلی از بازی‌های رومیزی دیگر با پیشرفت تکنولوژی اول به کامپیوتر‌های خانگی و بعدها به پلتفرم موبایل هم پا گذاشت.

پین‌بال یکی از لذت‌بخش‌ترین‌هایی بود که در کامپیوترهای خانگی تجربه کردیم و تمام سعی‌مان را به کار می‌گرفتیم تا نگذاریم توپ نقره‌ای از صفحه‌ی بازی خارج شود و پایین بیفتد. پین‌بال بازی ساده‌ایست که تا به حال با ظواهر جذاب و متفاوتی در بازی‌های مختلف حاضر شده و در این مطلب به سراغ پنج‌تا از بهترین‌ها رفتیم که حسابی خاطرات کودکی را زنده می‌کنند.

Vector Pinball

  • بازی آفلاین است

قوانین بازی تغییری نکرده‌اند و فقط باید حواستان باشد که توپ از بین دسته‌ها سر نخورد و پایین نیفتد اما بازی Vector Pinball‏ ظاهری ساده‌تر و سبکی مینیمال دارد که بسیار جذاب است. گیم‌پلی روان است و مراحل متنوعی دارد که می‌توانند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

Vector Pinball‏

Vector Pinball‏

سازنده: Dozing Cat Software قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:

PinOut‪!‬

  • بازی آفلاین است

با تقریب خوبی می‌توان گفت که بازی PinOut‪!‬ نسخه‌ی مدرن‌تر پین‌بال‌های کلاسیک است که با همان اشکال و مستقیما از دستگاه‌های بازی به کامپیوترهای خانگی آمده بودند و با طراحی نئونی و موسیقی جذاب کاملا با سلیقه‌ی معاصر همخوانی دارد. این بازی یک تایمر هم اضافه کرده است که حس رقابت را شدیدتر می‌کند و به واسطه‌ی آن هیجان بیشتری را تجربه می‌کنید.

PinOut‪!‬

PinOut‪!‬

سازنده: Mediocre قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 118.7/89 مگابایت زبان:

Snowball

  • بازی آفلاین است

همان‌طور که در ابتدا گفتیم در این سال‌ها بازی پین‌بال ظواهر مختلفی پیدا کرده‌ و بازی Snowball یکی از اشکال متفاوت و جذابی است که می‌توان پین‌بال را تجربه کرد و در آن یک زمین برفی و یخ‌زده میزبان شما خواهد بود و به جای توپ فلزی همیشگی با یک گلوله برفی بازی می‌کنید و سکه‌ها را جمع‌آوری می‌کنید.

Snowball!!

Snowball!!

سازنده: GameClub Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 108.9 مگابایت زبان:

Zen Pinball

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Zen Pinball حد و مرزی برای خودش قائل نشده و پین‌بال را با پارک ژوراسیک و جنگ ستارگان و بسیاری از چیزهایی که تا به حال دیده‌اید ترکیب کرده تا جذابیتش را چندبرابر کند و یک حالت مولتی‌پلیر هم اضافه کرده که به شما اجازه می‌دهد بر سر بالاترین امتیاز با سایر بازیکنان رقابت کنید.

Zen Pinball

Zen Pinball

سازنده: ZEN Studios Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 76.6/74 مگابایت زبان:

Infinity Pinball

پین‌بال

  • بازی آفلاین است

در بچگی همیشه آرزو می‌کردیم که بازی‌ها به پایان نرسند و راستش را بخواهید بازی Infinity Pinball هرگز تمام نمی‌شود و هر بار یک صفحه بازی جدید را روبرویتان می‌گذارد. علاوه بر این می‌توانید در کنار جمع آوری امتیاز و سکه، توپ‌های جدید و متنوع را آنلاک کنید. این بازی طراحی بصری کلاسیکی دارد که حس نوستالژی را زنده می‌کند و چشم‌نواز است.

Infinity Pinbal‪l‬

Infinity Pinbal‪l‬

سازنده: Digital Will Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 209.8/92 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی