ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش ویدیویی: مهم‌ترین اختراع‌های تاریخ که دنیا را تکان دادند

مهم ترین اختراع های تاریخ

در عصری زندگی می‌کنیم که با پیشرفت لحظه‌ای تکنولوژی‌های اطرافمان مواجهیم. هرروز اخبار جدیدی از پیشرفت علم و عرضه گجت‌های جدید می‌شنویم. گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌هایی جدید وارد بازار می‌شوند تا بتوانند زندگی را برای ما آسان‌تر کنند. لوازم خانگی به اینترنت مجهز می‌شوند تا شاهد گسترش «اینترنت اشیاء» باشیم و بتوانیم با استفاده از اینترنت همه چیز را کنترل کنیم. همچنین نسل‌های جدید واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در راهند تا بتوانند بیشتر از گذشته ما را درگیر خود کنند. اما قرار نیست تمام توجه ما معطوف به آینده باشد. اگر نگاهی به مهم ترین اختراع های تاریخ بیاندازیم متوجه می‌شویم همه چیز از ساده‌ترین چیزها آغاز شده.

تماشای ویدیو از آپارات:

تماشای ویدیو از یوتیوب:

بد نیست نیم‌نگاهی به گذشته داشته باشیم و ببینیم سهولت زندگی امروزمان را مدیون اختراع چه وسیله‌هایی هستیم. ساده‌ترین چیزهایی که شاید حتی این روزها به چشممان هم نیایند به پیشرفت زندگی امروزمان کمک ویژه‌ای کرده‌اند. برای مثال نمی‌توان اختراع وسایلی مانند چرخ، برق، لامپ، تلفن اینترنت و حتی میخ را نادیده گرفت. البته اختراع‌های زیادی ممکن است در این لیست قرار بگیرند. بهرحال جزء به جزء زندگی ما تشکیل شده از پیامدهای اختراع و اکتشاف‌های مختلفی است که طی چندین و چند هزار سال پیش به وجود آمده‌اند. درنتیجه پرداختن به لیستی که بتواند تمام این موارد را شامل شود کار سختی خواهد بود.

اگر بخواهیم به تاثیر مهم ترین اختراع های تاریخ در زندگی کنونیمان نگاه کنیم می‌توانیم مواردی را پیدا کنیم که از اهمیت بیشتری برخوردارند. پس با ما همراه باشید تا در این ویدیو سراغ مهم ترین اختراع های تاریخ برویم که توانستند راه پیشرفت و رسیدن به جایگاه امروزیمان را هموار کنند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

    من طرفدار گویندگی خانم شیرازی هستم، لطفاً از این به بعد همه ویدئوها را خودتون بسازید خانم شیرازی ?❤️?

  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    اینا که لینک نیستند،درست کنید لطفا.ممنون بابت ویدیو و صدای جالب خانم شیرازی???

  • abolfazl
    abolfazl | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    چگونه مثل شما پست بزارم؟

  • abolfazl
    abolfazl | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    چجوری مثل شما مطلب بزارم؟؟؟

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.