ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عدم پشتیبانی ساعت وان پلاس از Wear OS و مدور بودن صفحه آن تایید شد

اولین ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا همراه با گوشی‌های پرچمدار سری وان پلاس ۹ در رویداد ۳ فروردین این شرکت معرفی می‌شود. تاکنون اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نبود، اما حالا مدیرعامل این ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱

اولین ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا همراه با گوشی‌های پرچمدار سری وان پلاس ۹ در رویداد ۳ فروردین این شرکت معرفی می‌شود. تاکنون اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نبود، اما حالا مدیرعامل این شرکت برخی مشخصات وان پلاس را تایید کرده و در عین حال گزارشی منتشر شده که مشخصات کلیدی وان پلاس واچ را لو می‌دهد.

به گفته «پتا لو»، مدیر عامل وان پلاس ساعت هوشمند این شرکت به جای Wear OS به سیستم عامل مبتنی بر RTOS مجهز خواهد شد چرا که تجربه‌ای روان و قابل ‌اتکا را فراهم کرده و در عین حال از نظر مصرف باتری نیز بسیار بهینه خواهد بود. توییتی هم که در صفحه توییتر وان پلاس منتشر شده، از مدور بودن صفحه این ساعت حکایت دارد.

گزارش دیگری که در اینباره منتشر شده می‌گوید وان پلاس واچ در دو نسخه مشکی و آبی با اندازه ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. البته فعلا مشخص نیست که ساعت وان پلاس فقط در همین یک اندازه به بازار می‌آید یا یک نسخه کوچک‌تر هم خواهد داشت. این دستگاه همچنین از قابلیت‌های مختلفی در زمینه سلامت و تندرستی مثل تشخیص ورزش، ردیابی خواب، ثبت ضربان قلب و شناسایی استرس برخوردار است.

وان پلاس واچ حسگر SpO2 دارد تا بتواند غلظت اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. این ساعت از استاندارد IP68 بهره می‌برد تا در برابر آب مقاوم باشد و احتمالا بتوانید با آن شنا کنید. به‌علاوه، وان پلاس واچ می‌تواند نوتیفیکیشن‌های موبایل را به نمایش بگذارد و کنترل موسیقی را در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه احتمالا ۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و می‌تواند به عنوان کنترل از راه دور برای تلویزیون‌های وان پلاس عمل کند.

در گزارش امروز گفته شده که وان پلاس واچ از فناوری شارژ سریع Warp Charge پشتیبانی می‌کند تا در عرض ۲۰ دقیقه انرژی لازم برای یک روز در این ساعت ذخیره شود. با این حال هنوز نمی‌دانیم که ظرفیت باتری این دستگاه چند میلی آمپر ساعت است.

منبع گزارش امروز مدعی است که این دستگاه در یک نسخه استاندارد و یک نسخه LTE از راه می‌رسد. علاوه بر این، با کمک خود ساعت می‌توانید تماس بگیرید و به تماس‌ها پاسخ دهید.

با توجه به این که احتمالا کمتر از یک هفته تا رونمایی از وان پلاس واچ باقی مانده، انتظار داریم که این شرکت به‌زودی تبلیغات اولین ساعت هوشمند خود را شروع کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی