ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای قیمت وان پلاس واچ: رقابت در بازار ساعت‌های هوشمند شدیدتر می‌شود

در شرایطی که منتظریم تا وان پلاس فردا از وان پلاس ۹ و اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کند، گزارشی منتشر شده که تصاویر کامپیوتری جدیدی را از وان پلاس واچ منتشر می‌کند و قیمت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

در شرایطی که منتظریم تا وان پلاس فردا از وان پلاس ۹ و اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کند، گزارشی منتشر شده که تصاویر کامپیوتری جدیدی را از وان پلاس واچ منتشر می‌کند و قیمت اروپایی این محصول را به اطلاع ما می‌رساند. این ساعت می‌آید تا بازار رقابت را داغ‌تر کند.

به گفته منبع موثقی به نام «ایشان آگاروال»، وان پلاس واچ با قیمت ۱۵۰ یورو وارد بازار اروپا می‌شود. او مدعی است که تبدیل مستقیم این قیمت با سایر ارزها شاید برای به دست آوردن قیمت این دستگاه در سایر بازارها روش درستی نباشد، چون وان پلاس احتمالا برنامه‌های ویژه‌ای برای سایر بازارها به‌خصوص هند دارد.

با این حال، وان پلاس واچ با قیمت ۱۵۰ یورو وارد بازار ساعت‌های هوشمند زیر ۲۰۰ دلار می‌شود. شیائومی پارسال در همین بازار می واچ را معرفی کرده بود که قیمت مشابهی داشت. در عین حال، هوآمی هم با محصولاتی مثل Amazfit GTS 2 یا GTS 2 Mini و GTR 2 حضور فعالی در این بازار دارد.

وان پلاس واچ

انتظار داریم وان پلاس واچ علاوه بر قیمت رقابتی، ویژگی‌های جذابی نیز داشته باشد تا بتواند سهم خود را از بازار به دست آورد. از ویژگی‌های جالب توجه این محصول می‌توانیم به استفاده از یک سیستم عامل بلادرنگ (RTOS) شبیه ساعت‌های Amazfit، استاندارد IP68، اندازه ۴۶ میلی‌متری، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و فناوری شارژ سریع Warp Charge اشاره کنیم.

وان پلاس همچنین تایید کرده که ساعت هوشمند آن از ۱۱۰ فعالیت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. پیش‌تر در گزارش‌ها آمده بود که وان پلاس واچ حسگر SpO2 دارد تا سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. همچنین انتظار داریم که این محصول قابلیت ثبت ضربان قلب، میزان استرس و آنالیز خواب نیز داشته باشد.

وان پلاس واچ با این قیمت مطمئنا به محصول جذابی تبدیل می‌شود. با این حال، باید منتظر باشیم تا عملکرد آن را در دنیای واقعی ببینیم. برای آشنایی با هر آن‌چه تاکنون از این ساعت هوشمند می‌دانیم، به این مقاله مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی