ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Win-X Launcher
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ Win-X Launcher؛ شبیه‌سازی تجربه ویندوز در اندروید

لانچرهای اندرویدی شاید آن رونق همیشگی را نداشته باشند اما گه گداری سر و کله یک محصول جدید در این حوزه پیدا می‌شود. در همین راستا لانچر جدیدی منتشر شده که به گوشی‌های اندرویدی تم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

لانچرهای اندرویدی شاید آن رونق همیشگی را نداشته باشند اما گه گداری سر و کله یک محصول جدید در این حوزه پیدا می‌شود. در همین راستا لانچر جدیدی منتشر شده که به گوشی‌های اندرویدی تم و استایل سیستم عامل ویندوز را می‌دهد و Win-X Launcher نام دارد.

همانطور که از اسکرین شات‌ها متوجه شده‌اید، Win-X Launcher یک شبیه‌ساز درست و درمان از ویندوز 10 است که حال و هوای رایانه‌های دسکتاپ و تبلت‌های هیبریدی را به گوشی‌ شما می‌آورد. توسعه‌دهنده این لانچر نهایت تلاشش را به کار برده که المان‌‌های ظاهری ویندوز را به اندروید بیاورد و در عین حال محصولی بسازد که فقط جنبه زینتی نداشته باشد.

Win-X Launcher

کمی که با این لانچر کار کنید متوجه می‌شوید که فقط یک پوسته خشک و خالی نیست و اتفاقا کارهای زیادی از دستش بر می‌آید. بزرگترین و مهم‌ترین نکته در مورد Win-X Launcher رایگان و عاری از تبلیغات بودنش است و دومین نکته امکاناتی است که بدون دریافت هزینه در اختیارتان می‌گذارد، طوری که مشابهش را در لانچرهای نزدیک به آن نمی‌بینید.

Win-X Launcher یک صفحه دسکتاپ در اختیارتان می‌گذارد که در صورت لزوم می‌توانید تعداد صفحات آن را بیشتر کنید. درست مثل ویندوز، منوی استارت در گوشه صفحه تعبیه شده که بتوانید به سرعت اپ‌هایتان را از آن پیدا کنید. جالب این که درست مثل ویندوز امکان Pin کردن اپ‌ها به منوی استارت را هم دارید، راه سریع‌تر پیدا کردن اپ‌ها هم فشردن آیکن ذره‌بین است.

برای شخصی‌سازی لانچر حسابی دستتان پر است. Win-X والپیپرهای روزانه بینگ را در خود دارد، تمام آیکن‌هایش قابل تعویض هستند (از طریق نصب آیکن پک) و پشتیبانی بسیار خوبی هم از ژست‌های حرکتی دارد. ضمنا هم در حالت عمودی و هم افقی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد و به لطف پشتیبانی از ماوس و کیبورد می‌توانید تجربه نسبتا نزدیکی به ویندوز در آن داشته باشید.

Win-X Launcher

همه این موارد در لانچر گنجانده شده‌اند تا بدانید که با یک محصول فانتزی مواجه نیستید و می‌توانید انتظار کاربردهای بیشتری از آن داشته باشید. دلیل میانگین امتیاز 4.5 در پلی‌استور و بیش از پنجاه هزار نصب از سوی کاربران لانچر هم یقینا پی بردن به همین موضوع بوده است.

با تمام این مزایا اما Win-X Launcher ضعف‌هایی هم دارد که بعضی از آن‌ها مربوط به ضعف برنامه‌نویسی نیست. مثلا طبیعی است در گوشی‌هایی که نمایشگر کوچکی دارند، تجربه کاربری رضایت بخشی از لانچر نبینید اما نبود انیمیشن‌های کافی در جابجایی‌ها ضعفی در توسعه محصول بوده که بعد از مدتی توی ذوقتان می‌زند و ممکن است شما را برای ادامه استفاده از لانچر دلزده کند.

در کل مسلم است که این لانچر برای بسیاری از افراد نمی‌تواند در نقش یک لانچر دائمی و روزمره ظاهر شود. اما با این وجود به خاطر امکانات شخصی‌سازی فراوان، پشتیبانی از ژست‌های حرکتی و ماوس و کیبورد، دسترسی‌های بسیار سریع و پیاده‌سازی خوب رابط کاربری ویندوز در اندروید می‌تواند در مواقعی کاربردهای خاص خودش را داشته باشد.

این لانچر اندرویدی را می‌توانید همین حالا از پلی‌استور برای گوشی‌تان دانلود کنید.

Win-X Launcher

Win-X Launcher

سازنده: Internity Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

    یک لحظه فکر کسی بخواد ویندوز رو با اون محیط تاچ آنمی رو بیاره اندروید

  • 23amin23
    23amin23 | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

    كاش روزي برسه كه بتونيم نرم افزارهاي ويندوز رو روي اندرويد نصب كنيم.

    • mikaiil jamshidi
      mikaiil jamshidi | ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

      نه. هر سیستم عامل نرم افزار های انحصاری خودش رو داره. هیچوقت این اتفاق نمی‌افتد چون کمپانی‌هایی مثل گوگل که اندروید رو داره، مایکروسافت که مالک ویندوزه و اپل که رهبر ios, ipados, macos, tvos. هست همیشه برای حذب مخاطب در حال رقابت هستند و طرفداران اونها هم اکثرا به دلیل همین نرم افزار های انحصاری اونهارو دنبال میکنن.

      متشکر

      • masoud.hi
        masoud.hi | ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

        انقد محکم و قطعی نظر میدی آدم فکر می‌کنه رفتی آینده برگشتی
        به نظر من که هیچ چیز بعید نیست و ممکنه

مطالب پیشنهادی